May 19, 2003
Hej.
Har nyss fått en liten kärlek för skateboardåkning :P.
Har prövat lite då och då, och har ett riktigt sug för det nu, så tänkte att det skulle vara kul att börja igen (åkte för några år sen).
Finns det något bra ställe i sverige man kan köpa skateboards? Letar efter en som inte är dålig, men inte heller kostar flera tusen.
En internetshop är ganska trevligt, då man kan beställa hem istället för att åka genom hela sverige för att hämta den 😉
Note: Kan vi skippa allt som har med att "skateboard suger" m.m? Vill inte höra en massa negativt, men allt posetivt uppskattas =).
Tack på förhand.
June 5, 2004
in på http://www.junkyard.se bara så kan du välja på massor.
October 25, 2003
Vamp wrote: Tackar för alla svar, blir not en färdigmonterad från boardstore då jag inte kan ett skit om vad som är bra eller inte =).
Tindy: Mums, vill ha! 😀
Köp den där brädan och ett par valfria Quiksilver truckar.
Då har du en riktigt fin bräda, element gör grymt fina decks.
May 19, 2003
Tindy wrote: [quote=Vamp]Tackar för alla svar, blir not en färdigmonterad från boardstore då jag inte kan ett skit om vad som är bra eller inte =).
Tindy: Mums, vill ha! 😀
Köp den där brädan och ett par valfria Quiksilver truckar.
Då har du en riktigt fin bräda, element gör grymt fina decks.
Plockade ihop en sjävl med inte allt för dyra grejer, men det blev ganska dyrt iaf. Mer än vad jag troligen tänker lägga ut på en bräda.
Men det hade vart guld med BAM-brädan...
June 23, 2002
Om du har vägarna förbi Stockholm så har ju OneOff affär i stan. Köpte min ny bräda,truckar,hjul förra året. Ganska schysst sortiment. Köpte där för att jag gärna vill kolla och känna hur brädorna är innan jag köper. Men annars är ju boardstore bra, schyssta priser och bra sortiment.
Skönt att säsongen börjar snart igen.
Hehe började igen förra sommaren, hade skate'at när jag var mindre så kom suget till nu igen samt att två polare hade börjat skate'a igen så jag hängde på då. 🙂
Kostar en hel del dock att pyssla med det, tror min bräda,truckar,hjul och kullager osv gick på 2.4k.
May 19, 2003
macrus wrote: Om du har vägarna förbi Stockholm så har ju OneOff affär i stan. Köpte min ny bräda,truckar,hjul förra året. Ganska schysst sortiment. Köpte där för att jag gärna vill kolla och känna hur brädorna är innan jag köper. Men annars är ju boardstore bra, schyssta priser och bra sortiment.
Hehe började igen förra sommaren, hade skate'at när jag var mindre så kom suget till nu igen samt att två polare hade börjat skate'a igen så jag hängde på då. 🙂Kostar en hel del dock att pyssla med det, tror min bräda,truckar,hjul och kullager osv gick på 2.4k.
Har nog ingen tanke på att dra mig mot stockholm framöver, men tack för tipset. Är van vid att saker kostar pengar, tävlade nämligen i motorcross i några år för ett tag sedan, och DET kostade 😉
June 23, 2002
Vamp wrote: [quote=macrus]Om du har vägarna förbi Stockholm så har ju OneOff affär i stan. Köpte min ny bräda,truckar,hjul förra året. Ganska schysst sortiment. Köpte där för att jag gärna vill kolla och känna hur brädorna är innan jag köper. Men annars är ju boardstore bra, schyssta priser och bra sortiment.
Hehe började igen förra sommaren, hade skate'at när jag var mindre så kom suget till nu igen samt att två polare hade börjat skate'a igen så jag hängde på då. 🙂Kostar en hel del dock att pyssla med det, tror min bräda,truckar,hjul och kullager osv gick på 2.4k.
Har nog ingen tanke på att dra mig mot stockholm framöver, men tack för tipset. Är van vid att saker kostar pengar, tävlade nämligen i motorcross i några år för ett tag sedan, och DET kostade 😉
Haha då får man väl ungefär ett ryggskydd för en komplett bräda? 😛
May 19, 2003
macrus wrote: [quote=Vamp][quote=macrus]Om du har vägarna förbi Stockholm så har ju OneOff affär i stan. Köpte min ny bräda,truckar,hjul förra året. Ganska schysst sortiment. Köpte där för att jag gärna vill kolla och känna hur brädorna är innan jag köper. Men annars är ju boardstore bra, schyssta priser och bra sortiment.
Haha då får man väl ungefär ett ryggskydd för en komplett bräda? 😛
Haha, nu ska vi inte överdriva 😛
Nej men dyrt var det iaf, men då blev man ju sponsrad av sin motorintresserade far. Frågan är om han är lika intresserad på att sponsra mig med en skateboard eller om jag ska få betala med mina egna pengar 😀
December 28, 2004
skiroy wrote: Så jäkla avslappnat och skönt att cruisa med.
Cruisa gör man med en sådan här
3 Guest(s)