October 13, 2001
Hur ska jag koppla in min plamsa TV, digital box och min dvd spelare med inbyggd hårddisk så allt funkar som det ska 🙂
Kan någon vänlig själ förklara hur detta ska kopplas så jag kan spela in tv på dvd spelaren både dem digitala kanalerna och de analoga. Jag ska självklart också kunna se på tv med både de analoga och digitala kanalerna.
Jag ha rju den oturen att alla kanaler går digitalt utom kanal 5! Och morsan vill kunna spela in både kanal 5 som ä ranalog och resterande kanaler som är digitala.
Ni får gärna skriva hur jag ska koppla allt skriv då gärna med antenn kabel från det uttaget till den enhet osv. Jag kan inte komma på en bra lösning för detta tyvärr 🙁
October 13, 2001
jo våran plasma tv stöder hdtv men det ä rinte själva bild kopplingen jag skulle vilja ha, det är just det att jag har nu antennutaget kopplat till boxen, därifårn in till dvdn, o då kan jag ju spela in mina digitala kanaler osv, men hur gör jag om jag vill kunna spela in analoga kanaler ibland och ibland kanske de digitala, utan att behöva gå bakomoch koppla om allt.
saknar som sakt kanal 5 på digitalboxen. men kan få det analogt istället via kabel tv uttaget 🙂
men som sagt, jag vill kunna spela in både analiga och digitala signaler, hur fixar man det.
1 Guest(s)