February 26, 2003
Sortima wrote: [quote=skiroy][quote=Delph1]/me har cykel för 17k istället
//Andreas
/me slår dig. 😉
Mean Machine wrote: [quote=Delph1]/me har cykel för 17k istället
//Andreas
Ooo, får jag ta på dig? 😛
Ska jag dra vad min cykel kostar? 🙂
Vad har ni för cyklar egentligen? har en som skulle kostat 10 men kostade 5 det tyckte jag var dyrt som ...
Deras cyklar har runda hjul serru, värsta high-end.
Övingskör då och då, tänker gå en intensivkurs, ta korthelvetet och sen inte köra bil på ett bra tag :P.
September 16, 2002
Coore wrote: [quote=Jekyll 3000][quote=skiroy][quote=Delph1]/me har cykel för 17k istället
//Andreas
/me slår dig. 😉
me 2
Jag vill också ha en Cannondale... :banghead:
Jag tror du vill ha en chipendale.
Själv har man i alla fall en fin röd sån där cykel som jag köpte på ÖB för 1000:- för många år sedan. Fast den har inte blivit använd på sisådär 5 år. 😛 Och den står kvar på bakgården vid ett hus jag flyttade från för ett par år sedan. 😀
January 4, 2001
Kizo wrote: [quote=Coore][quote=Jekyll 3000][quote=skiroy][quote=Delph1]/me har cykel för 17k istället
//Andreas
/me slår dig. 😉
me 2
Själv har man i alla fall en fin röd sån där cykel som jag köpte på ÖB för 1000:- för många år sedan. Fast den har inte blivit använd på sisådär 5 år. 😛 Och den står kvar på bakgården vid ett hus jag flyttade från för ett par år sedan. 😀
Har du inte använt den på 5 år?
Då måste det väl vara en sånhär:
[Image Can Not Be Found]
September 16, 2002
Coore wrote: [quote=Kizo][quote=Coore][quote=Jekyll 3000][quote=skiroy][quote=Delph1]/me har cykel för 17k istället
//Andreas
/me slår dig. 😉
me 2
Har du inte använt den på 5 år?
Då måste det väl vara en sånhär:
[Image Can Not Be Found]
Använde DU trehjuling när du var 13-14 år? 😕
April 18, 2003
Coore wrote:
Nu är jag ju partisk i frågan men jag gillar dom iaf, kikade på alldeles för många andra cyklar innan jag köpte den här. Börjar få några år på nacken nu så det kanske blir ett byte snart.
Vad cyklar du på för hemlig cykel då?
January 4, 2001
Jekyll 3000 wrote: [quote=Coore]
Nu är jag ju partisk i frågan men jag gillar dom iaf, kikade på alldeles för många andra cyklar innan jag köpte den här. Börjar få några år på nacken nu så det kanske blir ett byte snart.
Vad cyklar du på för hemlig cykel då?
Jag har alltid gillat Cannondale, var på väg att få en riktigt bra deal på en F2000 för några år sen, men det blev inget av tyvärr. 🙁
Just nu ingen riktig cykel alls.. 🙁
Tävlade lite i mountainbike förr, men nu har jag helt enkelt inte råd, tyvärr.
April 18, 2003
Coore wrote:
Jag har alltid gillat Cannondale, var på väg att få en riktigt bra deal på en F2000 för några år sen, men det blev inget av tyvärr. 🙁
Just nu ingen riktig cykel alls.. 🙁
Tävlade lite i mountainbike förr, men nu har jag helt enkelt inte råd, tyvärr.
Det låter inte bra... cykla är ju det roligaste som finns även fast jag aldrig tävlat annat än mot mej själv. Jag är en okynnescyklist =)
May 9, 2001
Självklart har jag körkort. Har tom. förnyat det en gång redan.
Har haft körkortet i 12 år redan. Tog mitt körkort under sportlovet 1993.
På den tiden var körkortet av modell större.
När jag hämtade ut det nya kortet (modell mindre) så undrade de om jag ville behålla det gamla kortet.
Självklart, sa jag. Tre hål i det gamla kortet gjorde att det var makulerat och jag fick tillbaka det plus det nya.
Har ramat in det gamla kortet som minne.
Dessutom har jag haft några bilar sedan dess.
Den första var en Opel Record från 1986 som jag tog över från pappa när han köpte en ny.
Sedan delade jag och brorsan på en VOLVO 164 från 1970 med en rak 6:a i.
Den var lite dyr i drift så vi köpte en Mercedes från 1975 istället.
Jag lyckades krocka rätt friskt med den bilen så att den blev tvungen att skrotas.
Sedan gick det rätt många år tills jag själv köpte en SAAB 9000i från 1989.
Den hade jag lite över 2 år och då var motorn nästan slut. Den hade då gått lite över 30,000 mil.
Den sålde jag till en kompis för en låg summa pengar.
I November 2004 köpte jag en SAAB 9-3 Aero från 2002 med all utrusting inkluderad.
Rätt nice att ha 205 hk under motorhuven.
Skinklädsel och 17" aluminiumfälgar med 215 lågprofildäck, klimatanläggning mm är också rätt nice att ha.
http://web.telia.com/~u26216698/Bil.htm
Vinterdäcken är 205:or som sitter på 16" aluminiumfälgar.
1 Guest(s)