February 1, 2002
MULLVADEN wrote: jag fick en massa Bullshit fråger om miljön... Om massa skit om vad bilar släpper ut för gaser o sånt...
men jag klara på första iaf. för jag e bäst... 🙄
Innan jag gick in där så tänkte jag, hmm hoppas det inte kommer så mkt om vikter och sånt för det kände jag mig lite osäker på.. naturligtvis så kryllade det av såna frågor 🙂
Men även jag klarade det.
March 14, 2001
caged wrote: Jag fick 61 poäng tror jag det var... Om 65 är högsta vill säga...
Men men, jag läste igenom boken en gång, sen läste jag igen dagarna innan jag skulle skriva. Gick som sagt bra.
Ett tips till alla är att skumläsa igenom hela boken precis innan man ska skriva.
70 är väl högst? inte 65 iaf för jag fick 67 (b)..
March 29, 2003
Snorch wrote: [quote=caged]Jag fick 61 poäng tror jag det var... Om 65 är högsta vill säga...
Men men, jag läste igenom boken en gång, sen läste jag igen dagarna innan jag skulle skriva. Gick som sagt bra.
Ett tips till alla är att skumläsa igenom hela boken precis innan man ska skriva.
70 är väl högst? inte 65 iaf för jag fick 67 (b)..
Man svarar på 70 frågor.
5 frågor utgår oavsett om man svarat rätt eller fel.
Så högsta poängen man kan få är 65.
Så var det iaf när jag gjorde mitt prov förra året.
Kanske har ändrat det nu, vad vet jag 😀
October 22, 2002
LorD_Kvadd wrote: PolarIce det är som du säger...
5 frågor är typ extra frågor som dom kollar om man kan och sedan används dom i framtida prov eller så.
Precis. Så är det. Vägverket vill kolla vilka frågor som kan vara lämpliga att ha med i framtida prov. Om någon fråga som alla svarar fel på så är det ju en dålig fråga att ha med i framtida prov, lika om alla svarar rätt på dom.
2 Guest(s)