December 4, 2002
Själv är man lite av en veteran i skrivandet nu 🙂
Har lyckats få första gången endast 44 poäng då jag gick dit
och gjorde provet i influensan och kunde knappt prata.
Andra gången fick jag faen bara 45 poäng och fick smeknamnet "45:an"
i klassen Tror faan ja svarade fel på exakt lika frågor som första gången haha, förutom att jag hade lärt mig datumparkering
Tredje gången vilket va nåra veckor sen fick jag dock
51 poäng på #-o ](*,) Ska nu i början av augusti göra mitt fjärde försök
dock 🙂
July 10, 2003
Spyder wrote: Själv är man lite av en veteran i skrivandet nu 🙂
i klassen Tror faan ja svarade fel på exakt lika frågor som första gången haha, förutom att jag hade lärt mig datumparkering
dock 🙂
haha, fan vilken otur 😛 men eftersom du bättrats hela tiden bör du ju kunna skrapa ihop ett poäng till 😉 lycka till
October 22, 2002
Spyder wrote: Själv är man lite av en veteran i skrivandet nu 🙂
dock 🙂
Tycker det bara är lite sorgligt. Visar ju egentligen att man inte har lagt ner så mycket energi på själva inlärandet.
January 15, 2004
Någon som kan svara på ifall http://www.teoriprovet.nu har bra frågor, liknar de teoriprovet?
Har ingen möjlighet att köra te x bonniers eller STR, kan man klara sig på att bara läsa i boken? Den är ju så jävla tråkig...
February 1, 2002
Lindfors wrote: Någon som kan svara på ifall http://www.teoriprovet.nu har bra frågor, liknar de teoriprovet?
Har ingen möjlighet att köra te x bonniers eller STR, kan man klara sig på att bara läsa i boken? Den är ju så j**la tråkig...
njae, det var ju några år sen jag gjorde det men inte riktigt så har jag för mig... tyckte frågorna där nästan var lite svår
Edit: Reggade mig och kollade frågorna, men jo.. de är nog rätt lik frågorna som du gör där förutom att det var mer bilder tror jag.
July 10, 2003
Lindfors wrote: Någon som kan svara på ifall http://www.teoriprovet.nu har bra frågor, liknar de teoriprovet?
Har ingen möjlighet att köra te x bonniers eller STR, kan man klara sig på att bara läsa i boken? Den är ju så j**la tråkig...
Reggade mig och testade några frågor nu, tyckte de var ganska så lika de i teoriprovet, skadar nog inte att öva på dom också
July 6, 2005
caged wrote: Jag fick 61 poäng tror jag det var... Om 65 är högsta vill säga...
Men men, jag läste igenom boken en gång, sen läste jag igen dagarna innan jag skulle skriva. Gick som sagt bra.
Ett tips till alla är att skumläsa igenom hela boken precis innan man ska skriva.
vad menar du med skumläsa????????+
November 5, 2001
khjkjk wrote: [quote=caged]Jag fick 61 poäng tror jag det var... Om 65 är högsta vill säga...
Men men, jag läste igenom boken en gång, sen läste jag igen dagarna innan jag skulle skriva. Gick som sagt bra.
Ett tips till alla är att skumläsa igenom hela boken precis innan man ska skriva.
vad menar du med skumläsa????????+
Läsa så pass mycket att man skaffar sig en överblick av vad det handlar om. :bok:
1 Guest(s)