March 2, 2005
Har inte hört alla låtar men har hört nåra sekunder på vissa av låtarna på vissa hemsidor och jag måste säga: Fy fan vad jag älskar Korn! har alltid gjort det och kommer alltid göra det!!! har hört lite av: Throw me away, twisted transistor, politix(lite sämre) och Liar.. och måste säga att alla förutom Politix var grymt bra!!!!!!!! tycker korn har lyckats med bara en gitarrist faktiskt! starkt av Munky att få det att låta så bra som han får det att göra helt ensam.. GO KORN!!!
November 9, 2001
OMG!! Hade ingen aning om att de skulle släppa en skiva nu. På deras hemsida (cool sida) så kan man lyssna på en låt från skivan! Som är helt underbar!!
EDIT:
Spana in videon jävligt cool!
June 17, 2002
N1ko wrote: [quote=Twin_Pixel]Madonna har ju släppt en ny singel med.
okej onödigt att srkiva om det så va snäll och stick och prata om britney och andra fjollor nån annanstans
Ehm.. Madonna går väl ändå inte att jämföra med Brittney o J-lo o dom andra pop hororna..?
November 27, 2003
MULLVADEN wrote: [quote=N1ko][quote=Twin_Pixel]Madonna har ju släppt en ny singel med.
okej onödigt att srkiva om det så va snäll och stick och prata om britney och andra fjollor nån annanstans
Ehm.. Madonna går väl ändå inte att jämföra med Brittney o J-lo o dom andra pop hororna..?
Nej, men det är lika mycket popfjanteri som Korn håller på med.
//Andreas
November 27, 2003
N1ko wrote: förstår inte var du hör POP i korns låtar? har du ens hört nån annan än twisted transistor? om du ens hört den? korn låter inte som pop nånstans.. har du tex hört Throw Me Away? kallar du det pop så tycker du väl att 50 cent gör country..
Korn är populäristisk smörja.
//Andreas
March 2, 2005
Delph1 wrote: [quote=N1ko]förstår inte var du hör POP i korns låtar? har du ens hört nån annan än twisted transistor? om du ens hört den? korn låter inte som pop nånstans.. har du tex hört Throw Me Away? kallar du det pop så tycker du väl att 50 cent gör country..
//Andreas
vad bra du kan argumentera.. tecken på låg kunskap om det hela.. men visst, korn är pop och slipknot är hip hop eller? 😎
November 27, 2003
N1ko wrote: [quote=Delph1][quote=N1ko]förstår inte var du hör POP i korns låtar? har du ens hört nån annan än twisted transistor? om du ens hört den? korn låter inte som pop nånstans.. har du tex hört Throw Me Away? kallar du det pop så tycker du väl att 50 cent gör country..
//Andreas
vad bra du kan argumentera.. tecken på låg kunskap om det hela.. men visst, korn är pop och slipknot är hip hop eller? 😎
Nej då, jag vet precis vad jag pratar om. Korn, Sliknot, Linkin Park, Limp Bizkit, etc. Band som är tvungna att använda sig av andra metoder än bara spela bra musik för att synas. Typisk amerikansk rock utan något direkt djup.
//Andreas
December 31, 2001
N1ko wrote: förstår inte var du hör POP i korns låtar? har du ens hört nån annan än twisted transistor? om du ens hört den? korn låter inte som pop nånstans.. har du tex hört Throw Me Away? kallar du det pop så tycker du väl att 50 cent gör country..
Pop är ingen genre, pop står för populärmusik och jag håller med ovanstående talare.
Kan man inte skapa musik eller spela det i USA så ska man dansa och kleta så mycket som möjligt eller varför inte gömma sina ansikten som slipknot bara för att vara lite speciella så att alla små barn säger " va tuffa de är"
July 18, 2001
Delph1 wrote: [quote=N1ko][quote=Delph1][quote=N1ko]förstår inte var du hör POP i korns låtar? har du ens hört nån annan än twisted transistor? om du ens hört den? korn låter inte som pop nånstans.. har du tex hört Throw Me Away? kallar du det pop så tycker du väl att 50 cent gör country..
//Andreas
Nej då, jag vet precis vad jag pratar om. Korn, Sliknot, Linkin Park, Limp Bizkit, etc. Band som är tvungna att använda sig av andra metoder än bara spela bra musik för att synas. Typisk amerikansk rock utan något direkt djup.
//Andreas
så sant så sant... Svensk hårdrock ska de va, de håller inte på å fjantar sej på det där viset. (okej, vissa band håller på så, men de lyssnar inte ja på ;))
4 Guest(s)