March 2, 2005
Gothare som de lama jävlarna kallar sig på min skola bland annat är typ bara tjejer som skär sina armar och har "ångesttankar" över något jättelitet som de gör till nåt stort för att ha anledningen till att skära sig som de gör för att få uppmärksamhet och att folk ska tycka synd om dem..
February 12, 2003
Death On Wings wrote: En riktig gothare skulle nog aldrig lyssna på Cradle of filth.
Men en 14 åring skulle säkerligen lyssna på det och tro att det är goth men det är black metal 😀
Mycket kan du försöka pracka på mig, men Cradle of Filth är då fan inte mitt älskade black metal. 🙂
Riktig Black Metal är typ Anorexia Nervosa och Dimmu Borgir, men banne mig inte Cradle. 🙂
December 31, 2001
Mean Machine wrote: [quote=Death On Wings]En riktig gothare skulle nog aldrig lyssna på Cradle of filth.
Men en 14 åring skulle säkerligen lyssna på det och tro att det är goth men det är black metal 😀
Mycket kan du försöka pracka på mig, men Cradle of Filth är då fan inte mitt älskade black metal. 🙂
Riktig Black Metal är typ Anorexia Nervosa och Dimmu Borgir, men banne mig inte Cradle. 🙂
Jo tyvärr så är det så :bgrin:
2 Guest(s)