February 22, 2003
The_Mayhem wrote: Fy f-n. Stackare!
Jag hade det för ett par år sedan, spottade i en kopp för att det gjorde så j-la ont att svälja. Åt två skedar glass på en vecka ungefär. Slutade med en resa till sjukhuset när halsmandlarna började blöda.. när man spottar blod är man inte vidare kaxig.
Lider med dig!
Jag började också blöda nu :cy: svalde för hårt
är det allvarligt eller? typ slutat blöda nu
December 15, 2002
BearznaiL wrote: Ibland undrar jag. Folk skriver att de blir sjuka jämt och ständigt. Själv är man aldrig sjuk. Ibland önskar jag nästan att jag fick en fet feber och fick ligga ner i 2 veckor, bara för att skolan är för hård.
så tänker jag också ibland, tyvärr blir jag aldrig sjuk så jag får bara låtsas att vara sjuk.
Har fått jävligt svårt med att gå upp på mornarna nu det senaste också, jag pallar helt enkelt inte och har nu kommit för sent rätt så ofta 🙁
September 28, 2003
Extatic wrote: [quote=BearznaiL]Ibland undrar jag. Folk skriver att de blir sjuka jämt och ständigt. Själv är man aldrig sjuk. Ibland önskar jag nästan att jag fick en fet feber och fick ligga ner i 2 veckor, bara för att skolan är för hård.
så tänker jag också ibland, tyvärr blir jag aldrig sjuk så jag får bara låtsas att vara sjuk.
Har fått jävligt svårt med att gå upp på mornarna nu det senaste också, jag pallar helt enkelt inte och har nu kommit för sent rätt så ofta 🙁
extatic och bearznail, har precis samma problem blir nästan aldrig sjuk fast när jag blir det så är det förjävligt sist jag var sjuk hade jag som belga, mononukleos och det är ett rent helvete tycker faktiskt lite synd om dej och har ett tips: om du vill ha nått lent att dricka köp muu mjölk det känns lent och skönt för halsen
January 15, 2004
När någon annan talar om trollen...
Jag har samma symptom nu som när jag hade körtelfeber känns det som. Tungan verkar vara på väg att bli vit, och jag är varm och illamående. Eftersom jag redan haft körtelfeber är det väl influensa som kan vara på gång eller?
Skit.. Hoppas jag bara inbillar mig. Fast det är alltid skönt att få känna på att man lever. Tänker redan nu att jag aldrig ska klaga, så länge man är frisk. 😛
1 Guest(s)