June 3, 2001
Hur mycket brukar du göra av med på inträden, sprit/öl på en fredag/lördagkväll?
Då menar jag allt.
Alltså inträde, garderob och dricka.
Jag har gjort av med:
Minst: 20:-... på garderoben. :bgrin: Jag hade faktiskt väldigt kul den kvällen.
Högst: 340:- med inträde. Roligt då med.
Medlet ligger på runt runt 150 spänn med inträde.
November 27, 2003
Gueno wrote: [quote=Delph1]På kåren/kårpuben så kan ma ju bränna 200 spänn och få jävligt mycket för det
Jag menar inte parasittillhållen.
Kåren och kårpuben är alltså skolkårens ställen, inga parasittillhåll. Trodde att ordet kår var allmänt kännt, men det är iofs inte alla som har IQ att plugga vidare efter gymnasiet.
//Andreas
May 10, 2002
Delph1 wrote: [quote=Gueno][quote=Delph1]På kåren/kårpuben så kan ma ju bränna 200 spänn och få jävligt mycket för det
Kåren och kårpuben är alltså skolkårens ställen, inga parasittillhåll. Trodde att ordet kår var allmänt kännt, men det är iofs inte alla som har IQ att plugga vidare efter gymnasiet.
//Andreas
Att gå i skolan har inget med IQ att göra.
September 5, 2001
Delph1 wrote: [quote=Gueno][quote=Delph1]På kåren/kårpuben så kan ma ju bränna 200 spänn och få jävligt mycket för det
//Andreas
OUCH.
Brukar alltid gå minst 500, på ett eller annat sätt. Jag som bor i en liten håla måste ju ta mig till gbg...dvs 100kr dit och 100kr tebax. 200 redan brännt, 100 på inträde. 100 på black jack, resten på drink(en!). En 6:a kostar 96:- oftast, så ja..minst 500.
Minst en lax i börsen om man går ut, annars stannar jag hemma.
(+ grundningen hemma före)
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 27, 2001
//Andreas
Ouuh, någon blev visst lite ledsen i ögat... :bgrin:
Svar på ämnet: 400+
1 Guest(s)