June 23, 2002
MrWeizel wrote: Dricker inte alkohol, så är given chaufför och då bjuder polarna/betalar för bensin och sånt. Brukar väl bli typ +/- 0kr då 🙂
Dock har jag träffat på en ny fiende på utestället vi varit på senaste gångerna; Black Jacken. 20kr vinst hittills dock 😛
Vill du bli min kompis?
Fyfan, det är ju guld värt. 😛
June 3, 2001
macrus wrote: [quote=MrWeizel]Dricker inte alkohol, så är given chaufför och då bjuder polarna/betalar för bensin och sånt. Brukar väl bli typ +/- 0kr då 🙂
Dock har jag träffat på en ny fiende på utestället vi varit på senaste gångerna; Black Jacken. 20kr vinst hittills dock 😛
Vill du bli min kompis?
HA!
Jag har en polare som kommer och hämtar mig varje gång vi går ut (fredag och lördag).
Lagom gött att bli hämtad och lämnad vid ytterdörrn. 😎
Brukar bjuda honom på dricka som tack. 🙂
January 28, 2003
macrus wrote: Vill du bli min kompis?
Javisst, kom du ner till Skåne så skall du få åka party-beamern med Roxbury-soundtrack ur högtalarna 🙂
Enda regeln är att spyor i bilen eller annat skit resulterar i betalning av fullständig invändig rekond... 😛
March 10, 2002
MrWeizel wrote: [quote=macrus]Vill du bli min kompis?
Javisst, kom du ner till Skåne så skall du få åka party-beamern med Roxbury-soundtrack ur högtalarna 🙂
Enda regeln är att spyor i bilen eller annat skit resulterar i betalning av fullständig invändig rekond... 😛
Ge mig nummer. 🙂
January 4, 2001
Det skiljer sig väldigt mycket åt. Går man till ett studentställe så får man ju pröjsa 16:- för en stor stark, då kommer man ganska billigt undan även om man dricker litervis med bärs.
Men dricka till förfesten brukar ju landa på runt 100:-, sen efter det varierar det nog mellan 100-700:-.
June 30, 2001
Igår var jag på den årliga julsittningen (julbord) och här är resultatet:
Sittningsbiljett: 160 kr
Förfest: 30 kr (två öl)
Sittningen: 90 kr (tre öl + en punsch)
Besök på en pub på väg till mellanfest: 50 kr (julöl)
Mellanfest: 30 kr (två öl)
Kåren: 60 kr (tre öl)
Efterfest: gratis (blev bjuden 🙂 )
Hamburgare på vägen hem: 50 kr
Summa: 470 kr
12 timmars festande resulterade i en jäkla baksmälla imorse 🙁
November 7, 2005
3 Guest(s)