September 9, 2001
*suck* Kött är ju det bästa som finns......ingen sliten film kommer ngnsin få mig att ändra uppfattning heller.....har sett ett flertal olika djur slaktas och jag äter fortfarande kött och jag ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR det.....så det så!
Stoppa veganerana, dom äter upp djurens mat!!!
August 14, 2001
August 22, 2005
tvärtom, som stolt lunarägare kan ni titta efter, http://www.lunarstorm.se/ks_w en grymm pres måste ni medge...
September 12, 2001
Hmmmm..jag gillar inte när veganer skriker ut att kött är lik..
Har en hel del vänner som är veganer/vegetarianer..men som jag ser det är det så att om du respekterar andras åsikter o tänker efter lite grann så vinner du mer på det.
Ja jag äter kött då o då o mina vänner respekterar detta..man får det bemötande man ger andra..
Tycker inte att du ska klanka så mkt..tittade efter på länken..pfhhhh..vilket snack.
January 4, 2001
hmmm... jag tycker att det är extremt dåligt att folk inte kan tollerera hur andra tycker och tänker, att skriva "stoppa veganer" är ren idioti... Vad skadar det "dig" (inte riktat mot någon speciell person) att andra inte lever på samma kost som dig? tycker oxå att det är löjligt med veganer/vegetarianer etc som blir arga på kött ätare. Jag är själv vegetarian, har fått mycket kritik för det men jag skiter i vad folk tycker om mig. varför kan man inte få göra som man vill?? jag säger inte att det är rätt eller fel för det är upp till varje person att avgöra.
Jag vet att kött är gott, men det finns vegetarisk kost som oxå smakar bra, bara man köper rätt grejor...
October 17, 2001
On 2001-10-30 01:55, ksw wrote:
och?`kött är fortfarande gott, elelr hur?
Jag äter kött i ganska stora mängder, men jag har funderat på om kött verkligen är gott.
Jag menar, ta tex en flintastek och lägg direkt på grillen.
Är den god utan krydda / marinad?
Nej det smakar APA...
Och så e de me allt kött.
Det är de man har på som e gott lixom.
Däremot grönsaker..
Om man tex grillar majskolvar istället så e dom fetegoda som dom är.
1 Guest(s)