January 12, 2004
fastbullit wrote: känner en som är M.I.A därnere.. pundhuvet visste ju inte att jordbävning i hav = tsunami, alla därnere kände skalvet, ändå ligger dem på stranden, suck..
keffing wrote: yeah vf jag o min familj skulle åka dit nu över julen, men det blev inget... fett najs... lär ju vara billiga biljetter till thailand nu, kanske ska ta o åka dit
Hur vore det att visa lite respekt för dom som är där eller har har anhöriga där nere?
September 28, 2003
obelix wrote: [quote=fastbullit]känner en som är M.I.A därnere.. pundhuvet visste ju inte att jordbävning i hav = tsunami, alla därnere kände skalvet, ändå ligger dem på stranden, suck..
keffing wrote: yeah vf jag o min familj skulle åka dit nu över julen, men det blev inget... fett najs... lär ju vara billiga biljetter till thailand nu, kanske ska ta o åka dit
Hur vore det att visa lite respekt för dom som är där eller har har anhöriga där nere?
jag? jag har ju anhörig därnere ffs, det betyder inte att han gjorde något rätt, eller dem andra som är m.i.a.....
January 12, 2004
fastbullit wrote: jag? jag har ju anhörig därnere ffs, det betyder inte att han gjorde något rätt, eller dem andra som är m.i.a.....
Och du tycker att det är ok att kalla dom för pundhuvuden?
Och övriga +23 000 som dog, var även dom pundhuvuden?
Hur är det med alla som blivit hemlösa?
September 28, 2003
obelix wrote: [quote=fastbullit] jag? jag har ju anhörig därnere ffs, det betyder inte att han gjorde något rätt, eller dem andra som är m.i.a.....
HAN var ett pundhuve dem övriga var osmarta som inte visste bättre..
November 18, 2003
fastbullit wrote: [quote=obelix][quote=fastbullit] jag? jag har ju anhörig därnere ffs, det betyder inte att han gjorde något rätt, eller dem andra som är m.i.a.....
hur fan ska dom kunna veta bättre?
om man inte vet att det har hänt hur fan ska du då kunna göra nåt åt det????
om allt går som det ska nu så hoppas jag att dom ska vara hemma på morgonen 30 december, så gäller alla som åkte dit med fritidsresor
September 28, 2003
Snowman89 wrote: [quote=fastbullit][quote=obelix][quote=fastbullit] jag? jag har ju anhörig därnere ffs, det betyder inte att han gjorde något rätt, eller dem andra som är m.i.a.....
om allt går som det ska nu så hoppas jag att dom ska vara hemma på morgonen 30 december, så gäller alla som åkte dit med fritidsresor
bara att vara lite överallmänbildad så vet man att jordbäning i hav blir tsunami, de hade också 1,5 timme på sej efter jordbävningen att flytta på sej, nästan alla kände jordbävningen som var väldigt stor: 8.9 på richter etc, etc...
November 18, 2003
fastbullit wrote: [quote=Snowman89][quote=fastbullit][quote=obelix][quote=fastbullit] jag? jag har ju anhörig därnere ffs, det betyder inte att han gjorde något rätt, eller dem andra som är m.i.a.....
bara att vara lite överallmänbildad så vet man att jordbäning i hav blir tsunami, de hade också 1,5 timme på sej efter jordbävningen att flytta på sej, nästan alla kände jordbävningen som var väldigt stor: 8.9 på richter etc, etc...
1.5timme??
30min!!
men tänk om dom inte kände den??
de måste dom ju inte ha gjort eftersom ingen försökte ta sig därifrån, får väl förhoppningsvis snart veta hur de va eftersom INGEN här kan berätta hur de va eller säga att nån annan e blåst för man inte gjorde det eller det för ingen här har vart med om katastrofen som just nu utspelar sig där
September 28, 2003
Snowman89 wrote: [quote=fastbullit][quote=Snowman89][quote=fastbullit][quote=obelix][quote=fastbullit] jag? jag har ju anhörig därnere ffs, det betyder inte att han gjorde något rätt, eller dem andra som är m.i.a.....
1.5timme??
30min!!
men tänk om dom inte kände den??
de måste dom ju inte ha gjort eftersom ingen försökte ta sig därifrån, får väl förhoppningsvis snart veta hur de va eftersom INGEN här kan berätta hur de va eller säga att nån annan e blåst för man inte gjorde det eller det för ingen här har vart med om katastrofen som just nu utspelar sig där
jo, jag har nämligen hört från en släkting som pratat med dem som var med, de kände skalvet och det var i thailand 1.5 timmar efter så kom tsunami'n
Empati är en trevlig egenskap hos vissa människor.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 18, 2003
Zix0r wrote: `min kompis + familj har inget hotell längre och de kan inte åka hem förän den 28 jan lite surt...
de sover under bar himel ..
de var utan för en restaurang så de åkte på vågen igenom restaurangen..
de klara sig med några skav sår
28januari?
hur vet dom det?
3 Guest(s)