January 28, 2003
tindy_14 wrote: Det som gör mig mest förbannad är att folk tror att satanister måste lyssna på xxxxx-Metalgenre och misshandla barn och djur.
tindy_14 wrote: FAN VAD ROLIGT!!!
Jag är med!!!
Du är säker på att det bara är p.g.a att du lyssnar på metal? 😉
Men som Glenn Killing skulle sagt: "SIGN ME UP ROBBAN!" :bgrin:
January 17, 2002
MrWeizel wrote: [quote=tindy_14]Det som gör mig mest förbannad är att folk tror att satanister måste lyssna på xxxxx-Metalgenre och misshandla barn och djur.
tindy_14 wrote: FAN VAD ROLIGT!!!
Jag är med!!!
Du är säker på att det bara är p.g.a att du lyssnar på metal? 😉
Men som Glenn Killing skulle sagt: "SIGN ME UP ROBBAN!" :bgrin:
Misshandel? Fan, röd tolva och det finns ingen kråka längre...
June 17, 2002
Oski wrote: Alltså, småste man liksom inte ha licens för att springa runt med bössor och skjuta? Det är ju som att köra bil utan körkort. fast med vapen.
jo det måste man.. men en kråka kan man ju skjuta med luftgevär med pilar eller nåt...=) Blompinnar e oxå roliga...=)
May 12, 2002
Pim_ wrote: [quote=Oski]Alltså, småste man liksom inte ha licens för att springa runt med bössor och skjuta? Det är ju som att köra bil utan körkort. fast med vapen.
Jo asså liksom det måste man liksom ha dårå för att typ äga en typ skjutpickadulver liksom dårå.....
Vafalls?! Ironiserar du mitt inlägg? Din stjärt!
February 3, 2003
MULLVADEN wrote: [quote=Oski]Alltså, småste man liksom inte ha licens för att springa runt med bössor och skjuta? Det är ju som att köra bil utan körkort. fast med vapen.
jo det måste man.. men en kråka kan man ju skjuta med luftgevär med pilar eller nåt...=) Blompinnar e oxå roliga...=)
Skjuta med blompinnar?! Det måste man testa 😀
June 17, 2002
LorD_Kvadd wrote: [quote=MULLVADEN][quote=Oski]Alltså, småste man liksom inte ha licens för att springa runt med bössor och skjuta? Det är ju som att köra bil utan körkort. fast med vapen.
Skjuta med blompinnar?! Det måste man testa 😀
Fågeln sätter sig som ett grillspett...=) rätt kul... 🙄
1 Guest(s)