October 25, 2003
MrWeizel wrote: [quote=tindy_14]Det som gör mig mest förbannad är att folk tror att satanister måste lyssna på xxxxx-Metalgenre och misshandla barn och djur.
tindy_14 wrote: FAN VAD ROLIGT!!!
Jag är med!!!
Du är säker på att det bara är p.g.a att du lyssnar på metal? 😉
Men som Glenn Killing skulle sagt: "SIGN ME UP ROBBAN!" :bgrin:
Lite dubbelmoral kanske...
Btw, du prickade ju in Robban rätt!!! 😉
February 12, 2002
DiDi wrote:
Använder man vanligt luftgevär skadeskjuts vi dem bara väl???
Beror på var man träffar å hur hårt de går (så klart),, kolsyrepistolen jag har går genom en ölburk full med vatten så den skulle iaf funka..
Men en annan sak,, skjuter ni med era lufgevär på den här kåkan så tror jag bara det blir "skadeskjutning" och en väldigt uppretad kråka.. 👿
October 25, 2003
MULLVADEN wrote: [quote=LorD_Kvadd][quote=MULLVADEN][quote=Oski]Alltså, småste man liksom inte ha licens för att springa runt med bössor och skjuta? Det är ju som att köra bil utan körkort. fast med vapen.
jo det måste man.. men en kråka kan man ju skjuta med luftgevär med pilar eller nåt...=) Blompinnar e oxå roliga...=)
Skjuta med blompinnar?! Det måste man testa 😀
Fågeln sätter sig som ett grillspett...=) rätt kul... 🙄
Laddade du geväret/luftgeväret med blompinnar???
June 17, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: skjuter ni med era lufgevär på den här kåkan så tror jag bara det blir "skadeskjutning" och en väldigt uppretad kråka.. 👿
Dance Crow Dance!!... 👿
BTW.. min bror fick bara ett stort blåmärke av mitt Luftgevär... fast då hade kulan passerat en toalett dörr först... 8)
October 25, 2003
MULLVADEN wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]skjuter ni med era lufgevär på den här kåkan så tror jag bara det blir "skadeskjutning" och en väldigt uppretad kråka.. 👿
Dance Crow Dance!!... 👿
BTW.. min bror fick bara ett stort blåmärke av mitt Luftgevär... fast då hade kulan passerat en toalett dörr först... 8)
Har du ett riktigt luftgevär så får du ONT!
Har ett Gamo Shadow 1000 sj, och det går rätt igenom en 10mm planka.
Har bytt fjäder i det också, så kråkjävlarna ska ha en jävla tur om de överlever ett sånt skott...
June 17, 2002
Tindy:
Jag har inte trimmat det... har ingen aning om vad det e för bössa.. köpte på Jula för typ 500 spänn...
185m/sek...
Ja.. spänner fjädern o i med blompinnen genom pipan... Sikta o skjut...=)Jävligt instabillt blir det o så men det e det värt när det väl träffar...=)
February 12, 2002
tindy_14 wrote: Har du ett riktigt luftgevär så får du ONT!
Har ett Gamo Shadow 1000 sj, och det går rätt igenom en 10mm planka.
Har bytt fjäder i det också, så kråkjävlarna ska ha en j**la tur om de överlever ett sånt skott...
Oki, ont lär jag få.. Men du lär få brottom att ladda om sen när du väl skjutit.. 😉
October 31, 2003
Json_81 wrote: [quote=Pojo][quote=fastbullit][quote=MoparPower]Är det inte tom skottpengar. Lämna in klorna och få betalt. :D/
mycket möjligt (skottpengar på kråkan!!)
Slutade de inte med det.... för länge sen....
Jo, va inte det 50+ år sedan det var aktuellt?
Jag är väl lite äldre än er då. Nu ska jag kolla på Åsa Nisse och äta bröstsocker
March 14, 2004
LorD_Kvadd wrote: [quote=MULLVADEN][quote=Oski]Alltså, småste man liksom inte ha licens för att springa runt med bössor och skjuta? Det är ju som att köra bil utan körkort. fast med vapen.
jo det måste man.. men en kråka kan man ju skjuta med luftgevär med pilar eller nåt...=) Blompinnar e oxå roliga...=)
Skjuta med blompinnar?! Det måste man testa 😀
Spikar utan hatt är effektivare... 🙄
:bgrin:
1 Guest(s)