November 4, 2001
Smirnoff wrote: ahh, synd.
Fin bild också m00n.Hur mycket kostade planet?
Samt hur mycket kostar det i drift för ett RC flygplan?Funderar själv och välja vilken hobby jag ska skaffa mäg framöver, antigen RC eller Airsoft.
Svårt...
Varför inte båda?
Pain det är synd att man inte får ha animerade avatarer, din animerade avatar du hade förut var fin 🙂 Har du kvar den, kan du inte länka till den?
October 27, 2001
chrippaz wrote: [quote=Smirnoff]ahh, synd.
Fin bild också m00n.Hur mycket kostade planet?
Samt hur mycket kostar det i drift för ett RC flygplan?Funderar själv och välja vilken hobby jag ska skaffa mäg framöver, antigen RC eller Airsoft.
Svårt...
Varför inte båda?
Pain det är synd att man inte får ha animerade avatarer, din animerade avatar du hade förut var fin 🙂 Har du kvar den, kan du inte länka till den?
How rare, när jag skulle gå in i mappen där den skulle ligga krashade explorer. Jag har testat att ta mig in på alla sätt och vis, den vill bara inte hitta något innehåll i mappen. Så endast minnet lever kvar. (Det är möjligt att det ligger någon kopia på min brors dator, isf slänger jag upp en länk :P)
June 3, 2001
WzuP wrote: ftp://allex1:logo10@ftp.passag.....ome_90.wmv
Han landade inte så snyggt tycker jag.
Men annars.. jeflar va han kunde köra.. 😮
November 4, 2001
var den inte typ så här?
January 28, 2003
Gueno wrote: [quote=WzuP]ftp://allex1:logo10@ftp.passagen.se/x/alanjrAwsome_90.wmv
Han landade inte så snyggt tycker jag.
Men annars.. jeflar va han kunde köra.. 😮
funkar ej här.. testat 10ggr...
October 27, 2001
chrippaz wrote: var den inte typ så här?
http://medlem.spray.se/gilera/anima.gif
Först tänkte jag: Hmm, hur f-n fick han tag i den.
Sedan: Aha, lite korniggrafik, han har gjort den själv 😛
Ja, den såg ut så, fast i rätt program blinkade den rent hysteriskt 🙂
[EDIT]
Found it! (Spara giffen och ladda i ett riktigt progg om ni använder t.ex. iexplorer)
Helikopter på filmen ser ju ut att ha allt annat än kontroll, han har säkert noll koll och en massa tur. 😛
Typ som ColiC, fast tvärt om.
December 23, 2000
Gueno wrote: [quote=chrippaz]Gueno det var väll för att han landade utan motorn igång... Bränslet tog väll slut.
*Poletten trillar ner*
han landade med motorn på tomgång, ni hör två klick när han stänger av trottelfunktion på radion, sen så stajlade han för mkt där på slutet och landade lite hårt ja
August 24, 2002
..synd att det ska vara så dyrt för det är rätt kul o krascha sådant som flyger.
själv har man bara eldad upp ett par metanolbilar och krashat sönder statet här o var med dem.
..min kompis som var väldigt aktiv modelflygare har roliga smällar i minnet
.
. ett segelflyg.. uppspänt i slangbellan.. avfyrar för att se att han glömt knäppa på strömmen till mottagern och servona.. det planet såg han bara försvinna efter trädtopparna.
en helikopter på en uppvisningsdag skulle dem montera en videokamere .. bara att när den var uppe så gick en vajer av och allt kraschade i korvgrillen. vilken brasa det blev av allt.. som tur var var kom ingen till skada.
August 11, 2002
Hittade vad man kan göra för 599kr
http://www.funstuff.se/SHOPEN/.....rhodge.wmv
2 Guest(s)