December 31, 2001
Nja så mycket "minus" blir det inte men du får ju inte ut "max" effekten av det.
Tycker du ska skippa kaffet helt ja, bättre för magen.
Och tänk på att du inte behöver köra uppehålls veckor om du inte vill, finns inga bevis att det på något sätt skulle vara skadligt att gå på det konstant 😀
June 28, 2001
Jag pissar som en gnu om jag trycker i mig kaffe och käkar kreatin, det är den enda nackdelen med att få i sig kaffe under kreatinkur.
Men dricker du mycket vatten så spelar det ingen roll.
föresten får du en rejäl kick av att blanda koffein o kreatinet ökar styrkan i musklerna och koffeinet pushar på hjärnan så du tar i som fasen på passen.
December 31, 2001
Mind wrote: Jag pissar som en gnu om jag trycker i mig kaffe och käkar kreatin, det är den enda nackdelen med att få i sig kaffe under kreatinkur.
föresten får du en rejäl kick av att blanda koffein o kreatinet ökar styrkan i musklerna och koffeinet pushar på hjärnan så du tar i som fasen på passen.
Ökar styrkan i musklerna ?
Den var ny.
Kreatin ger som alla vet "energi" till musklerna och ökar dess uthållighet man säger att man ökar energibuffertens storlek tillome om jag inte minns helt galet.
Du blir inte starkare men uthålligare 😛
June 28, 2001
Death On Wings wrote: [quote=Mind]Jag pissar som en gnu om jag trycker i mig kaffe och käkar kreatin, det är den enda nackdelen med att få i sig kaffe under kreatinkur.
Ökar styrkan i musklerna ?
Den var ny.
Kreatin ger som alla vet "energi" till musklerna och ökar dess uthållighet man säger att man ökar energibuffertens storlek tillome om jag inte minns helt galet.
Du blir inte starkare men uthålligare 😛
styrka uthållighet same same just difrent, det ska vara uthållighet självfallet.
iof definationsfråga, tex 100kg bänk 8gr utan kreatin, 100kg bänk 13 gånger med kreatin, starkare eller uthålligare ?
1 Guest(s)