March 4, 2002
Verkar inte som att någon fattar att det här kan bli jordens undergång. George W Bush har sjunkit till samma nivå som Osama Bin Ladin. Om dom börjar bråka med kärnvapen kommer alla att drabbas. Då är det kört. Och det är inte så omöjligt när man tänker på att de kan ta livet på sig själva för att döda andra så...
December 22, 2002
det kommer inte hända, och även om det händer så kommer det ta slut.. tycker att dem ska döda hassel nötten i irak det e han och hela den regeringen som har orsakat det här. och Mc laden och CO har en del i det här jag vill hällst inte snacka om det här.
- MSI Z97 GAMING 5, Socket-1150
- Intel Core i7 4790K 4,0GHz
- Inno3D iChill GeForce GTX 980 4GB
- Kingston SSDNow V300 120GB (2 st)
- Corsair Hydro H110 (Water cooling)
- HyperX Beast 16GB 2400MHz
- Chieftec Nitro 88 850 W modular
- Corsair Carbide Air 540 Cube Case + 7 fans inside the case.
- Seagate 2 TB
- Seagate 1 TB
- 300GB Western Digital VelociRaptor ICE
- Fancontroller
- Harman & Kardon Soundsticks II
- Steelseries Apex RAW
- Samsung 27 inch 3d monitor 120 hz
- BenQ 32" LED BL3200PT Quad-HD
November 8, 2002
Att använda kärnvapen idag är väldigt självdestruktivt, USA skulle förmodligen få hela världen emot sig, även sina nuvarande alierade. Det skulle helt enkelt inte tolereras. Btw, Kina kommer ju med raketfart nu så inom en inte allt för avlägsen framtid har vi en lite annorlunda hotbild. Relationerna Kina-USA är ju som känt inte de bästa.
September 11, 2002
Skärholmen | Maxim wrote: det kommer inte hända, och även om det händer så kommer det ta slut.. tycker att dem ska döda hassel nötten i irak det e han och hela den regeringen som har orsakat det här. och Mc laden och CO har en del i det här jag vill hällst inte snacka om det här.
vem skapade saddam som han är idag då? har du tänkt på det? jo USA... Allt USA gör är inte rätt.. de har även skapat Osama Bin Laden... :bok:
April 20, 2002
Förutspådde inte Nostradamus tredje världskriget någon gång snart och att det skulle starta i mellanöstern?
Någon som läst om det som kan verifiera det kanske?
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
September 11, 2002
Tintin wrote: Förutspådde inte Nostradamus tredje världskriget någon gång snart och att det skulle starta i mellanöstern?
Jag tycker det verkar som om det alltid finns någon som hittar kopplingar mellan hans förutspåelser och varje krig som dyker upp.
Det här är min förutspåelse:
"När draken skrider ner från bergen i öster och kejsarna samlar sina armeer för att hålla stånd, då skall eldarna flamma upp, och männen ska vända sig mot varandra. Och långt i fjärran ska molnen falla ner från himlen för att sedan höja sig mot skyarna. Och regnet som faller är förpestat. Under sju generationer ska sedan barnen som föds vara förtvinade och förvridna."
Det skulle vara intressant att få reda på hur många sätt min lilla förutspåelse skulle kunna tolkas om en sisådär 250 år :blink:
Allvarligt talat tror jag att Nostradamus var en av den tidens största kvacksalvare..
December 20, 2001
January 19, 2003
tom491 wrote: Med vilka vapen tredje världskriget kommer att utkämpas vet ingen ännu.. .. ..
Men i nästa krig, efter detta tredje, kommer att man att använda påkar, klubbor och stenar.
Vem vet om Jorden finns kvar då när Bush och Saddam e klara?
Bush har ju uppenbarligen bestämt sig för att han vill ha krig oavsett om han får hela världen emot sig.
May 23, 2001
DiDi wrote: [quote=Tintin]Förutspådde inte Nostradamus tredje världskriget någon gång snart och att det skulle starta i mellanöstern?
Var det inte 2001 det skulle börja... Hmmm, det gjorde det ju egentligen.
De har ju kommit på att vi ligger fyra år fel i tideräkningen också så att jordensundergång kommer väl 2004 nu istället för 2000.
December 20, 2001
September 3, 2001
jag skulle bli jävligt glad om FN o typ varenda organisation fick för sig att avsätta Bush från sin plats och avrusta USA .... (och avslöja alla deras hemligstämplade dokument ... typ om vem som döda Kennedy, roswell, area51... o allt sånt, när dom ändå är på farten).
Med andra ord, göra så att USA's dagar som supermakt tar slut.
August 2, 2001
tom491 wrote: Med vilka vapen tredje världskriget kommer att utkämpas vet ingen ännu.. .. ..
Men i nästa krig, efter detta tredje, kommer att man att använda påkar, klubbor och stenar.
Vet du vem du just citerade ? 🙂
Det var nämligen Albert Einstein.. bara för att lägga in ett ord.
Men det kanske du redan visste ?
Edit : den korrekta citeringen lyder: (översatt till svenska) "Jag vet inte med vilka vapen tredje världskriget kommer att utkämpas med, men jag vet att det fjärde kommer att utkämpas med klubbor, påkar och stenar" - Albert Einstein
December 20, 2001
December 28, 2002
August 2, 2001
"When you sit with a nice girl for two hours, it seems like two minutes. When you sit on a hot stove for two minutes, it seems like two hours that's relativity." -- Albert Einstein
En bra förklaring på relativitetsteorin 🙂
Edit : Hittade en massa citat av Einstein här --> http://www.humboldt1.com/~gral.....uotes.html
2 Guest(s)