February 17, 2004
InstÀmmer med ditt lag pÄ nÀstan alla punkter. Det enda som skiljer Àr att jag skulle vilja Àndra i backlinjen. Edman in, Hansson ut vilket ger mittlÄset Mellberg, Lucic.
Varför skall Edman spela?
Samma argument som du anger ovan för KÀllström. MÄlet nÀr han spelade i Hotspurs och frisparksmÄlet i landslaget.
Sorry glömde Edman, pinsamt . Han ska sjÀlvklart vara med. Men han e ju högerback. Hur blir backlinjen dÄ?:
Lucic mittback?
Mellberg - Mitt
Edman/Ăstlund -HöB
? - VĂ€B
Kan nÄn lösa denna ekvationen, nÄgon hyffsad pÄ vÀnsterbacken tack.
----
Jaha DÄ blir det ingen fotboll för min del
ha ha ha đ , ursĂ€kta skadeglĂ€djen men lol. 3:an trodde jag alla hade, men tydligen inte... Jag kan ju meddela via msn lĂ€get i matchen, dock endast i pausevilan.
/Dani
March 10, 2002
Dani wrote: Det blir inte lÀtt för landslaget. Spela i en kokande gryta i Zagreb kan inte va kul. Zlatan kan inte spela o dÄ blir det man-man markering av kroaterna. Henke Àr ur form sÄ det blir tufft.
* KÀllström ska spela, han Àr 100ggr bÀttre Àn Svensson. Om ni inte samtycker kolla in hans mÄl senast mot Lyon. Volley upp i krysset.
Ăstlundh/Lucic pĂ„ yttern, Hansson, Mellberg som MittlĂ„s.
Linderoth(DM), KÀllström (M/AM), Ljungberg, Chipp (yttrar)
Henke,AllbÀck el. ElmanderMV: Dick Last
/Dani
Jag gillar KÀllström mer Àn jag gillar Svensson. Men tycker ÀndÄ att Svensson ska spela. KÀllström har inte gjort nÄgot bra i landslaget.
SÄhÀr tycker jag det ska se ut:
Ăstlund/Edman ytterbackar. Lucic och Mellberg i mitten.
Linderoth, Svensson, Ljungberg och Chippen
Henke, AllbÀck/Rosenberg
April 25, 2005
Mean Machine wrote: Bwahaha. :)R
NÀr ska kommentatorerna inse att sverige faktiskt inte Àr bÀst i vÀrlden?
Tror att kommentatorerna Àr vÀl medvetna om hur bra Sverige Àr. De flesta fÄr man hoppas tom vet att Sverige Àr rankad tia i vÀrlden, samt att Kroatien Àr rankad 24:a.
1 Guest(s)