ilg@dd wrote: Sverige loosar..Frågan är bara med hur mycket..3-1 kanske..
What did i say...
Bara slutresultatet som inte stämde..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
August 20, 2001
skiroy wrote: http://img315.imageshack.us/my.....fel5lx.jpg
Hahahaha
March 14, 2004
Delph1 wrote: [quote=T0FFE][quote=Delph1]Och Källström gjorde lika "bra" ifrån sig som alltid 😛
//Andreas
ÄNTLIGEN!!!!
Det är väldigt sällan som någon faktiskt håller med mig om att Källström inte är särskilt bra.
I landslaget är han sällan bra tyvärr.
//Andreas
Kan bara hålla med. Tycker han är en stor besvikelse. Ungefär som Ljungberg var för några år sedan.
March 14, 2004
Delph1 wrote: [quote=T0FFE][quote=Delph1]Och Källström gjorde lika "bra" ifrån sig som alltid 😛
//Andreas
ÄNTLIGEN!!!!
Det är väldigt sällan som någon faktiskt håller med mig om att Källström inte är särskilt bra.
I landslaget är han sällan bra tyvärr.
//Andreas
Kan bara hålla med. Tycker han är en stor besvikelse. Ungefär som Ljungberg var för några år sedan.
October 31, 2003
ruf an wrote: [quote=Dani]Det blir inte lätt för landslaget. Spela i en kokande gryta i Zagreb kan inte va kul. Zlatan kan inte spela o då blir det man-man markering av kroaterna. Henke är ur form så det blir tufft.
* Källström ska spela, han är 100ggr bättre än Svensson. Om ni inte samtycker kolla in hans mål senast mot Lyon. Volley upp i krysset.
Östlundh/Lucic på yttern, Hansson, Mellberg som Mittlås.
Linderoth(DM), Källström (M/AM), Ljungberg, Chipp (yttrar)
Henke,Allbäck el. ElmanderMV: Dick Last
/Dani
Instämmer med ditt lag på nästan alla punkter. Det enda som skiljer är att jag skulle vilja ändra i backlinjen. Edman in, Hansson ut vilket ger mittlåset Mellberg, Lucic.
Varför skall Edman spela?
Samma argument som du anger ovan för Källström. Målet när han spelade i Hotspurs och frisparksmålet i landslaget.
Tack för mig.
Men för fan Dick Last??? Kom ner och käka Ägg o Bacon frukost nu ditt fyllo. Och grattis till vinsten i Div. 4 med SIS!!
February 3, 2004
Det såg okej ut. Tills Dado Prso, hästsvansen från Zadar, smög upp bakom Olof Mellberg och viskade i hans öra:
- Alla som har en lårkaka räcker upp handen!
Olof gjorde det, och jag hörde så många prata om hjärnblödningar och blackouter att jag fick en blödning i örat.
Haha, så bra!
January 14, 2004
kfo wrote: Det såg okej ut. Tills Dado Prso, hästsvansen från Zadar, smög upp bakom Olof Mellberg och viskade i hans öra:
- Alla som har en lårkaka räcker upp handen!
Olof gjorde det, och jag hörde så många prata om hjärnblödningar och blackouter att jag fick en blödning i örat.Haha, så bra!
Ja den var bra
February 17, 2004
Men för fan Dick Last??? Kom ner och käka Ägg o Bacon frukost nu ditt fyllo. Och grattis till vinsten i Div. 4 med SIS!!
Ha ha ha :D. Nä skämt osidå så är isaksson riktigt bra. Beträffande Dick Last, spelar han i Div 4, en målvakt i världsklass? Inte omöjligt att se Zlatan i BK Warta Div 4 alltså?
/Dani
October 31, 2003
Dani wrote:
Ha ha ha :D. Nä skämt osidå så är isaksson riktigt bra. Beträffande Dick Last, spelar han i Div 4, en målvakt i världsklass? Inte omöjligt att se Zlatan i BK Warta Div 4 alltså?
/Dani
Nä, Ruf an gör det.
1 Guest(s)