November 29, 2003
http://www.halmstad.se kanske kan fungera?
February 3, 2004
Då är det väl bäst att nån som bor här svarar, 😉
Hm, har ju lite med åldern att göra.
Jag har mina top3-ställen.
* New bar (blandad musik, inget dansställe, lugnt osv, samt billig öl! 25 kr för en turborg guld)
* B&B (Biljard & Bowling) (lite mer folk, 35 kr för en stor stark, ofta live musik. två barer, biljardbord i mängder, samt 8 discobowling-banor)
* Kompassen (50 kr starköl, mysigt ställe INNAN klockan slår runt 00.00 då är det överfullt där, fre-lörd)
Dessa ställena rekommenderar jag, har varit på både Harrys och mårtensson men det var ingne höjdare. Har antagligen med åldern & göra.
Om du vill dansa mycket skall du glida till Royal, 20års-gränsat dansställe. Skall vara mycket trevligt där, är ingen dansperson så.. 🙂
Lycka till
January 6, 2002
Är du kring 18:
Yoss -kryllar med smågodis
Daltons (Finns det kvar?) -två dansgolv
Kompassen - Alltefterkvällen går höjer de volymen så man inte kan prata där inne, har dock student/lumparrabatt
Gamla Saluhallen på Karl XI:s väg(glömt namnet, någon?) - Mycket smågodis inget om du är 21+ du känner dig som om du vore någons pappa.....
Stället vid Activ traffic(namn någon?) billig öl, för 4 år sen iaf....
La Cocaracha - njae inget speciellt.
Annars:
Bulls -Gammal favorit
O'learys
Mårtensson -två dansgolv
Harrys - Mest för urinvånare
Penny Lane - Om du vill att en 40-taggare ska lära dig ett o annat om livet... (meatmarket...)
Lilla Helfwetet -snobb.se
28+ stället på Storgatan(De som fortfarande bor där vet namnet) kommer du in så är det ett kanonställe.
B&B eller Metropool som det hette: Kanonställe att börja kvällen med att dricka öl o spela biljard eller bowling.
Ett annat tips är att åka ut till stationsgatan och bowla i den nya bowlinghallen(50+miljoner nerplöjt på stället, och ja det är snyggt och bra)
1 Guest(s)