November 22, 2001
7'ans ölhall
Warehouse i nordstan säljer öl o liknande
O'Learys men de har högre åldersgräns på iaf på helger (går säkert bra om ni går dit tidigt)
Gamle port har ju pub på undervåningen, men jag har aldrig varit där.
99'an ligger förbi biopalatset en bit.
Kolla in http://www.alltomgoteborg.se där finns typ alla pubar med och jag har för mig att man kan söka på åldersgräns.
Om du är i närheten av chalmers kan du gå till John L's pub.
November 22, 2001
Spindel wrote: [quote=Json_81]Warehouse i nordstan säljer öl o liknande
Gillar det stället men det är ju mer en resturang än ett öl ställe, och så är det inte 18 årsgräns som han ville.
Sant, men de har några ölsorter o en stor bar så jag tycker det klassas in som ett ställe där man kan sitta o dricka öl o ta det lugnt.
Vad är det för åldersgräns där då?
Vet inte om jag varit där sent någon gång men jag har aldrig sett något om någon åldersgräns. Möjligen om jag fått visa legg när jag beställt öl när jag var ung.
November 22, 2001
Vilka pubar är inte inhomus? Förutom tälten under kalaset är väl alla pubar inomhus?
Och om man vill sitta o sänka några öl med ett par polare spelar det väl ingen större roll var, så länge ölen är någorlunda billig och framför allt god och man dessutom kan höra vad man själv tänker?
June 28, 2001
Veritas wrote: Sticky Fingers är annars ett trevligt ställe, ligger på Kaserntorget 7. har visserligen 20 års gräns ganska ofta.
lungt ! dvs att man inte ska behöva ta med sig hörselskydd och megafon.
sticky = ont i öronen, enda tysta platsen är på Toan, mkt dumt tänkt av ägarna. 18 på tors, ofta Liveframträdande, (Mustach 2ggr =)
räkan, stället alla gröngölingar går när dom fyllt 18, billiga ölkannor ed utspädd öl. litet och rätt bra musik.
jag har aldrig varit på GP när puben på nerevåningen varit uppen, men do spelar JÄVLIGT hög musik där, men do har iaf karaoke =)
annars tycker jag det är Jävligt dåligt ställe.
Precis gämte så ligger pauls biljard, en sportbar med lite unga folk som skriker som fan när det händer nått på eurosport och håller tjäften under resten av tiden. där brukar partillepacket förfesta ed öl och några omgångar med att stöta på pauls bollar.
vid Heden så finns Harrys, det är ganska likt Golden days fast lite mer stil, och vakterna är ganska skyssta om man beter sig trevligt i kön, oftast 20 gräns so går att böja på.
gämte det ligger exelent, aldrig varit där men det finns en bunt bikinibrudar so flamsar runt där [Image Can Not Be Found].
resten av avenyn är 20+, har du en Ak4 så kommer du före i kön.
Club slackers club.slackers.nu finns varranan helg på henriksbergs festvånginar ( en bit bort ot masthugstorget) MKT bra hårdrocks ställe, ofta Livefraträdande, 2 & ½ våningar , stor jävla balkong, lång trappa som det händer mkt saker i, korta Toaköer, mkt stammisar, bra usik skysta vakter, jävligt trevlig stämmning. :hb:
TRÄDGÅRN! [Image Can Not Be Found] fetaste partystället i GBG, [Image Can Not Be Found] nu på fredag kör dom Romo night, dvs SYNTH ! [Image Can Not Be Found] weeeeee. 18 gräns på romo, annars 20. [Image Can Not Be Found] på sommaren kan man sitta ute och ta det lugnt, annars finns det rätt mkt plats, tror det är strösta partystället i GBG, men det är lite svårt att hitta en tyst plats. [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found][/img]
June 28, 2001
Steel wrote: Nu ska jag åka till Göteborg på fredag, gå runt på ställen Mind har räknat upp med en megafon och skrika ut frågan om det finns någon där som heter Mind eller känner någon som kallar sig Mind på nätet. 😀
stfu dude, du kommer att få napp, ser du några varierande nördar så är det inte vi.
[Image Can Not Be Found] hur gammal är du ?
2 Guest(s)