October 29, 2001
August 12, 2003
Extatic wrote: jag har ärvt mina matvanor av min morsa. Äter som fan mycket men blir ändå inte fet. Äter lätt tre gånger så mycket som alla andra vid matbordet 🙂
Är du en sån där som rör sig mycket? Alltså typ darrar och de, små rör sig. Hade nån lite kille i min förra skola, matvrak, men han växte aldrig och är skit smal.
December 4, 2002
Umm jag ha typ ärvt ALLT av mina föräldrar.. Båda ser mycket yngre än vad dom är och så hoppas jag också att de blir för mig och pappa vägde också ganska lite och hade svårt att gå upp i vikt även om han va stark och tränad precis som mig. Det enda jag ej ärvt som då min lillasyster har iställe är intelligens, alltså inte att jag e dum utan att hon e värsta knodden i skolan precis som min mamma medans jag går runt med G i varje ämne typ
December 15, 2002
ruski2 wrote: [quote=Extatic]jag har ärvt mina matvanor av min morsa. Äter som fan mycket men blir ändå inte fet. Äter lätt tre gånger så mycket som alla andra vid matbordet 🙂
Är du en sån där som rör sig mycket? Alltså typ darrar och de, små rör sig. Hade nån lite kille i min förra skola, matvrak, men han växte aldrig och är skit smal.
hehe, darrar gör jag inte men jag tränar väll ganska mycket
Menar du att han brände fett eller nåt genom att darra hela tiden eller? 🙂
November 9, 2002
Har ärvt ämnesomsättningen från farsan. Känns nästan som att ja går ner i vikt när ja sitter ve datorn o glor. Farsans snålhet har jag definitivt inte ärvt, han sänker värmen i huset med 3 grader, till 17, för att, enligt honom, "man förbränner mer fett då", grejen e väl att han vill att morsan ska gå ner lite 🙂
January 17, 2002
[Gamepredator wrote: Sulan]Har nån liknande smärta... Ungefär vid naveln... Gör ont som fan om jag sträcker på mig...
Den har jag med, det är dock inte samma som jag skrev i orginalposten, den kommer då jag suttit vid datorn framåtlutat ett långt tag. går över på 15 minuter, men ack så störande då man tror att tarmarna ska ploppa ut då man sträcker på sig, börjar vid roten på Jr och slutar vid naveln.
July 8, 2003
Jag har ärft allt med mig från något av mina päron... Mest från farsan....
Farsans hår (ganska tjockt, han är snart 60 bast och har inte tappat ett hårstrå än)
Pappas mage. Får en liten kalaskula om jag inte tränar regelbundet.
Farsans ansikte, runt.
Kommer inte på mer... =)
1 Guest(s)