January 13, 2004
Lite trist mentalitet i den här tråden 🙁 Undrar just hur många som skulle stå fast vid sin åsikt om de mötte gueno öga mot öga. Det är lätt att vara otrevlig mot ett nick. Avundsjuka kanske? Själv tycker jag hojen verkar jäkligt fräck. 120 häst på en sån liten är inte att leka med 😀
April 14, 2002
Boomhauer wrote: Lite trist mentalitet i den här tråden 🙁 Undrar just hur många som skulle stå fast vid sin åsikt om de mötte gueno öga mot öga. Det är lätt att vara otrevlig mot ett nick. Avundsjuka kanske? Själv tycker jag hojen verkar jäkligt fräck. 120 häst på en sån liten är inte att leka med 😀
Jag tvivlar inte på att det är en jätterolig leksak osv. Skulle själv vilja ha något liknande. Man måste ändå kunna få säga vad man tycker, vilket jag trodde var halva meningen med den här tråden. Att han ville ha synpunkter osv. Självklart skulle jag inte ändra åssikt om det vore så att jag pratade med er öga mot öga 😛
Hoppas du får så kul med nya hojen iaf! 😎
January 13, 2004
Jovisst. Åsikt var nog fel ordval dock, framtoning hade varit bättre. Inte fasen går man och säger "fan vad ful den var" till nån som precis köpt nåt dyrt och som han/hon är riktigt stolt över. Såvida det inte riktigt svider i ögonen av avundsjuka kanske. Känns som det handlar om att såra snarare än att framföra en åsikt. Nästan så man häpnar över hur somliga behandlar nick annorlunda än irl (syftar inte på dig). Inte rätt tråd för en sån diskussion kanske men här hamnade det iaf 😛
2 Guest(s)