Medelpads pärlor håller fanan högt..Hur tippade exprtisen före denna säsong??
http://www.stonline.se/sport/i.....;id=428473
Nästan så man blir sugen att åka och kolla nån match..Fast å andra sidan..Dom bara vinner och vinner..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 29, 2003
Ja, verkligen synd att priserna höjts.
Jag är Djurgårdare, men att pröjsa 160 spänn för att se ett bottenlag spela hockey, nää, då betalar jag hellre 70:- och ser ett annat bottenlag, SSK 🙂
Förra säsongen gick jag på så många matcher jag kunde, nu går jag mest på "stor-matcher"
Modo var givet, och den 24:e då Jokinen debuterar.
February 12, 2003
PolarIce wrote: Ja, verkligen synd att priserna höjts.
Jag är Djurgårdare, men att pröjsa 160 spänn för att se ett bottenlag spela hockey, nää, då betalar jag hellre 70:- och ser ett annat bottenlag, SSK 🙂
Förra säsongen gick jag på så många matcher jag kunde, nu går jag mest på "stor-matcher"
Modo var givet, och den 24:e då Jokinen debuterar.
Jokinen, det kanske man borde se...
Men om det vill sig som det brukar har man väl själv match i Flen kl. 22 den kvällen eller nåt...:roll:
March 6, 2001
Ahh äntligen nån som diskuterar nåt vettigt på detta forum =DO
Själv så har jag växt upp inte långt ifrån den gamla ladan i Timrå å för många år sen när man satt där på läktaren och såg Timrå IK spöa lag som Lejonström, Crif, Husum (R.I.P) så trodde man nog aldrig att man skulle få vara med om deras framfart i eliten som de har gjort denna säsong..
Och nu är de bland de bästa i Sverige. Ofattbart.
Men man ska ju också komma ihåg att det kan gå fort neråt. Se AIK Hockey.. 🙄
Sen att Timrå lyckats med värvningarna som PolarIce skrev. Tänk då oxå på att många andra lag egentligen värvad mer namnkunniga lirare men de måste ju som Timrå få dem att lira som ett lag också.
Tycker alla ska försöka komma iväg på hockey. Oavsett om man håller på ett lag som går bra eller ett som harvar i botten. Det är ju när de går som sämst de behöver mest stöd..
November 9, 2002
Något som fått mig att tappa stinget lite är den nya regelboken. Bedömningen verkar helt uppåt väggarna, och det döms så otroligt olika i varje match. Gå tillbaka till den gamla!!!
Sen är ja besviken på HV, dom borde kunna vinna mer, men kommer förhoppningsvis få upp tempot nu med förstärkningarna efter uppehållet...
May 23, 2001
Xuestor wrote: Något som fått mig att tappa stinget lite är den nya regelboken. Bedömningen verkar helt uppåt väggarna, och det döms så otroligt olika i varje match. Gå tillbaka till den gamla!!!
Verkar vara lite svängigt med bedömningen just nu ja. Fast förhoppningsvis har de något möte nu i uppehållet och styr upp det där.
May 23, 2001
Mean Machine wrote: [quote=stormaz]Jag säger bara en sak MORA IK. Var inte de bottentippade om något?
Marcel Hossa har väl inte varit alltför misslyckad hursomhelst...:P
Näe, jag är orolig ifall Kanadensarna kommer försvinna efter jul. Då kommer nog Mora sjunka ner i tabellen. Vore dock fint om Mora slapp kvala och Leksand kommer upp så hockeysverige får se var skåpet skall stå, nämligen vid Siljan!
March 6, 2001
stormaz wrote: [quote=Xuestor]Något som fått mig att tappa stinget lite är den nya regelboken. Bedömningen verkar helt uppåt väggarna, och det döms så otroligt olika i varje match. Gå tillbaka till den gamla!!!
Verkar vara lite svängigt med bedömningen just nu ja. Fast förhoppningsvis har de något möte nu i uppehållet och styr upp det där.
Det har ändå blivit något bättre vad gäller nivån på domarna jämfört med hur det var för ca 5 omgångar sen.
Hoppas oxå att utbytet med de ryska och schweiziska domarna försvinner. Den ryska domaren jag såg förra matchen var ju en katastrof :cy:
March 29, 2003
Gorgeous-George wrote: [quote=stormaz][quote=Xuestor]Något som fått mig att tappa stinget lite är den nya regelboken. Bedömningen verkar helt uppåt väggarna, och det döms så otroligt olika i varje match. Gå tillbaka till den gamla!!!
Det har ändå blivit något bättre vad gäller nivån på domarna jämfört med hur det var för ca 5 omgångar sen.
Hoppas oxå att utbytet med de ryska och schweiziska domarna försvinner. Den ryska domaren jag såg förra matchen var ju en katastrof :cy:
Ja, han var en katastrof (om ni syftar på matchen som gick på C+ förra torsdagen)
@Xuestor:
Tycker det är bra att dom börjat tagit utvisningar för spelförstörande moment, som Anders "Ankan" Parmström tjatat på i 10 år 🙂
Fast det lär ta några omgångar till innan detta nya "regelverk" börjar få en rättvis bedömning av situationerna av alla domarna.
1 Guest(s)