January 17, 2002
Satt uppe igår natt och kollade runt på G-tek efter snygga chassin (Inte för att köpa, bara titta) och hittade ett plexiglas chassi för 1100:- Oj, förbaskat snyggt det där (Tänkte i 2 sekunder sen *klick* på "lägg i kundvagnen"). Sen var det juh det där med utseendet också! Klart man måste ha massa lampor när det är ett plexi chassi! LED fläkt, rund CC, fläktgaller, klistermärket på sidan osv... slutade på 2600:- när jag (Den här gången) utan någon som helt tanke klickade på "köp" 😀
Sånt där händer mig lite då och då, bara råkar vela ha något och sen skaffar jag det och skiter högaktningsfullt i vad omgivningen tycker
Någon av er andra som har likadana erfarenheter?
August 17, 2001
Jepp, det känner jag igen! Beställde ett vattenblock till mitt 9700 förra veckan, men ordern försvann från orderhistorik (overclockers) så jag mailade och frågade var den tagit vägen kl 23.30 en torsdags kväll. Fick svar 20min senare och de sa att de skulle fixa det. Blev på så glatt humör att jag mailade tillbaka och frågade om de kunde slänga med en radiator också! 🙂 Hehe, helt klart impuls och det är nåt jag gör ganska ofta, dock inte för mer än jag kan betala 😉
March 24, 2002
July 13, 2002
Jag skulle beställa en tystare fläkt till datorn nu i veckan den kostade runt 200... soft tänkte jag och skulle beställa, då såg jag att det fanns en bra chassi fläkt på "mest sålde listan" visst på med den också. Där fanns även MX500 till ett bra pris, efter att ha granskat min mus med avsky i ca 10 sek så låg även en MX500 i kundvagnen. Men om ja ska ha en bra mus måste ja ju även ha en bra matta... såja en funC surface 1030 för 280:-.
Men för att spara lite på frakten så gick ja ihop med två polare som också skulle ha func mattor så ja fick 50kr billigare frakt i alla fall =)
February 5, 2002
2 Guest(s)