April 4, 2003
heimdal wrote: jag har... suttet hÀr sen... halv 3 .. nÀr ja gick upp..
dessutom har jag lagat mat, sÄ lite produktiv har man varit..
jag fick öppna dörren nÀr en gammela avdankad ryska kom Ä ville sÀlja teckningar ocksÄ..
lagat mat har ja med gjort eller ... öö slĂ€ngt in 2 frysta pizzor i ungnen i 10 min đ
September 13, 2002
the_proffs wrote: [quote=heimdal]jag har... suttet hÀr sen... halv 3 .. nÀr ja gick upp..
jag fick öppna dörren nÀr en gammela avdankad ryska kom Ä ville sÀlja teckningar ocksÄ..
lagat mat har ja med gjort eller ... öö slĂ€ngt in 2 frysta pizzor i ungnen i 10 min đ
sopa.. jag var extremt kulinarisk idag.. strips med en schnitzel.. Ă„ ketchup
February 15, 2003
heimdal wrote: [quote=the_proffs][quote=heimdal]jag har... suttet hÀr sen... halv 3 .. nÀr ja gick upp..
sopa.. jag var extremt kulinarisk idag.. strips med en schnitzel.. Ă„ ketchup
Vart köpte du det?
April 4, 2003
June 23, 2002
Varit med pÄ Street Cars Fest med polare i Sollentuna MÀssan, http://www.streetcarsfest.com/
En hel del snygga brudar och bilar. đ
Nice som fan var det iaf.
April 4, 2003
June 18, 2003
som alltid pÄ helgerna: vaknar sÀtter sej vid datorn med lite MSN, ICQ, IRC och lite musik sitter i nÄn timme sen mat, tebax till datorn, mat, tebax till datorn, mat, tebax till datorn, mat, tebax till datorn, mat, tebax till datorn, mat sen sova..(pÄ helgen vÀntar man bara pÄ att det ska bli mÄndag igen.. skitkul liv.. sjÀlvmordsbenÀgen Àr man.. men stolt över det? knappst..
*edit* Mat bestÄr av Valfria Mackor och O'Boy, inget pÄlÀgg eller annat trams..
2 Guest(s)