October 27, 2001
Super-Svensson wrote: [quote=PaiN]Idag har jag inte spenderat många minuter på NH.
Gym, sim + bastu i några timmar på förmiddagen och eftermiddagen tills kvällen bestod av filmkväll med ett gäng kompisar.
Nu sitter jag dock och lamar mig på NH 🙂
Vilken film?
Riktiga B-filmer, "The Guru" och "Jason X", det var inte jag som valde, jag är oskyldig! 😛
February 15, 2003
PaiN wrote: [quote=Super-Svensson][quote=PaiN]Idag har jag inte spenderat många minuter på NH.
Gym, sim + bastu i några timmar på förmiddagen och eftermiddagen tills kvällen bestod av filmkväll med ett gäng kompisar.
Nu sitter jag dock och lamar mig på NH 🙂
Vilken film?
Riktiga B-filmer, "The Guru" och "Jason X", det var inte jag som valde, jag är oskyldig! 😛
Haha okej 😀
June 3, 2001
Då ska vi se..
Idag har jag har åkt till Stockholm, varigt på Motorborgen, BMW i Solna och smekte lite på en M5:a sen bar det av till scandcar, en sväng förbi bilmässan i Sollentuna, sen åkte jag till Mercedes och flukta på en AMG, förbi Audi och pilla lite på nya Golfen och åt en korv med bröd, slutligen åkta jag förbi saab och provsatt en 95 aero.
February 21, 2003
Gueno wrote: Då ska vi se..
Idag har jag har åkt till Stockholm, varigt på Motorborgen, BMW i Solna och smekte lite på en M5:a sen bar det av till scandcar, en sväng förbi bilmässan i Sollentuna, sen åkte jag till Mercedes och flukta på en AMG, förbi Audi och pilla lite på nya Golfen och åt en korv med bröd, slutligen åkta jag förbi saab och provsatt en 95 aero.
Ska'ru köpa bil? 😀
February 15, 2003
Ogrebeast wrote: [quote=Gueno]Då ska vi se..
Ska'ru köpa bil? 😀
Wiiie, vi får en ny bil på onsdag!! 8)
July 19, 2001
oxiswoofer wrote: jo.... hennes föräldrar ville ha hemm henn igen..så...o jag fick inte följa, dom litar inte på mig :bgrin:
men men..så underbart ändå 😀
Har du redan gjort bort dig? :p
Stjälv stör jag mig på att "coola" personer säger till datornördar "skaffa dig ett liv". Det är fan så mycket bättre att sitta vid datorn än att vara ute i någon jävla skog och dricka aceton med hallonsaft..
Sedan är det så jävla mesigt att ta stjälvmord. Det tar mest stjälvmord på jorden i västländer och ändå har vi det bäst.. Usch, mesfasoner..
2 Guest(s)