January 14, 2002
1.För er som har nya winamp (modern) så dra ut den övre delen så den blir lång..så man ser beaten i delar typ..håll nere Ctrl-Alt-Shift och klicka i mitten av den grejen som visar "beatsen" (den lilla ringen) då ska Winamp lamorna komma fram och digga till musiken 🙂
2.skriv "nullsoft" när ni har startat winamp ( eftersom l är en hotkey får ni trycka esc efter ny tyrckt l ) alltså n+u+l+esc+l+esc+s+o+f+t. Så kommer en del av winamp ändra transparenhet(?) i takt med beatsen.
1. tryck på "video/vis", då kommer visualization-rutan upp om ni har grundinställningarna, annars får ni ta "switch to visualizer", och sätt igång en visualization du gillar
2. högerklicka på filmrutan och välj AVS editor.
3. tryck settings > display
4. på overlay mode, är det nu svart som color, välj vit.
5. starta overlay mode
6. njut! (kan vara lite störande.. )
hittade detta på ett annat forum och tyckte det var rätt skoj, iaf med lamorna 😀
(kanske varit uppe förr som det mesta här på nh? :P)
October 18, 2002
bah! winamp suger.
Foobar2000 Ska det vara
Bilder på mitt Foobar, Använder just nu Bild 1, men växlar ibland om jag är på humör.
March 18, 2004
Quarzi wrote: 1.För er som har nya winamp (modern) så dra ut den övre delen så den blir lång..så man ser beaten i delar typ..håll nere Ctrl-Alt-Shift och klicka i mitten av den grejen som visar "beatsen" (den lilla ringen) då ska Winamp lamorna komma fram och digga till musiken 🙂
2.skriv "nullsoft" när ni har startat winamp ( eftersom l är en hotkey får ni trycka esc efter ny tyrckt l ) alltså n+u+l+esc+l+esc+s+o+f+t. Så kommer en del av winamp ändra transparenhet(?) i takt med beatsen.
1. tryck på "video/vis", då kommer visualization-rutan upp om ni har grundinställningarna, annars får ni ta "switch to visualizer", och sätt igång en visualization du gillar
2. högerklicka på filmrutan och välj AVS editor.
3. tryck settings > display
4. på overlay mode, är det nu svart som color, välj vit.
5. starta overlay mode
6. njut! (kan vara lite störande.. )hittade detta på ett annat forum och tyckte det var rätt skoj, iaf med lamorna 😀
(kanske varit uppe förr som det mesta här på nh? :P)
Fy fan va coolt!! Lamorna är det roligaste som händ mig den är veckan...
Hmm det blir lite jobbigt att se vad man skriver med visualization-grejen.
Aja just nu sitter jag och ser ut så här : 😀 😀 😀
December 5, 2001
tian wrote: bah! winamp suger.
Foobar2000 Ska det vara
Bilder på mitt Foobar, Använder just nu Bild 1, men växlar ibland om jag är på humör.
windows media player funkar också bra 8) Varför krångla till det?
May 23, 2001
tian wrote: bah! winamp suger.
Foobar2000 Ska det vara
Såg ut att suga ganska rejält 🙂 Nej, Winamp 2.81 ska det vara!
November 23, 2001
stormaz wrote: [quote=tian]bah! winamp suger.
Foobar2000 Ska det vara
Har du provat köra Winamp 5 Classic då? Det är ju samma (?) sak som 2.81 fast nyare och bättre.
Inget av de störande modern/winamp3 grejerna är med, det är därför det heter winamp5 = 2+3 (classic+modern).
March 21, 2003
Foobar2000 Ska det vara
Ja lätt men nu har jag gått över till winamp 5 på senaste tiden..... 8)
November 4, 2002
fisken wrote: Lamorna var fina.
Nu vet jag varför Winamp5 är så mycket sämre än dem gamla goda versionerna. Dom kastar in såna här onödiga, dock coola saker istället för att göra den snabb..
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
May 17, 2002
snyde wrote: [quote=Krqagyzzz]aj då nu känner jag mig gammal. Jag kör fortfarande med winamp2. Nu bara måste jag uppdatera mig.
Samma här, för mig är det 2.76 som gäller. If it ain't broken, don't fix it.
har testat 5:an nu. Visst det var väll coolt med lamadjuren etc, men 2:an var helt klart mer bekväm, nedgraderar mig igen.
January 4, 2001
Foobar2000 Ska det vara
Foobar2000 är nog den bästa spelaren som finns.
Skulle aldrig använda winamp när foobar finns.
September 12, 2001
Coore wrote: [quote=stormaz][quote=tian]bah! winamp suger.
Foobar2000 Ska det vara
Foobar2000 är nog den bästa spelaren som finns.
Skulle aldrig använda winamp när foobar finns.
Men så hade du inte koll på det innan du fick ett tips om den. 😉
*kärnan har noll koll som vanligt* 😉
1 Guest(s)