June 28, 2001
Quarzi wrote:
1. tryck på "video/vis", då kommer visualization-rutan upp om ni har grundinställningarna, annars får ni ta "switch to visualizer", och sätt igång en visualization du gillar
2. högerklicka på filmrutan och välj AVS editor.
3. tryck settings > display
4. på overlay mode, är det nu svart som color, välj vit.
5. starta overlay mode
6. njut! (kan vara lite störande..
uhm , hände inget speciellt här
vad ska hända?
April 20, 2002
Vad menas med att "dra ut den övre delen så den blir lång"?
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
January 14, 2002
Mind wrote: [quote=Quarzi]
1. tryck på "video/vis", då kommer visualization-rutan upp om ni har grundinställningarna, annars får ni ta "switch to visualizer", och sätt igång en visualization du gillar
2. högerklicka på filmrutan och välj AVS editor.
3. tryck settings > display
4. på overlay mode, är det nu svart som color, välj vit.
5. starta overlay mode
6. njut! (kan vara lite störande..
uhm , hände inget speciellt här
vad ska hända?
allt det vita i typ mappar och på hemsidor blir som visulationen (hur det nu stavas)
January 14, 2002
för det första så är det LAMOR inte LAMPOR
för det andra vet jag inte vad ni gör för fel 😛
March 14, 2001
Mind wrote: jav är det som är bättre med w5 classic?
för mig är den bara segare.
Precis..
Du jarlen kan väl berätta vad som är så mycket bättre med 5:an om det ändå är samma sak som du säger.. ? (När man använder classic)
Om jag ändå inte använder alla nya skit saker i 5:an utan nöjer mig med de som finns i 2.xx och de funkar utmärkt. Varför ska jag då byta till något som bara har en massa saker jag inte kommer använda?
September 2, 2003
Kör med winamp 2.80 fungerar fint. Finns ingen anledning i världen att jag skulle uppgradera. Finner man inget fel på vad man har varför upgradera? Jag spelar musik med mitt winamp inte kollar jag på visualizations och ändrar skin en gång i halvtimman. Min teori är att winamp 5 eller vad nyaste är bara drar mer minne och att det är samma grej som jag redan har.
Har hört massa bra saker om foobarar, men jag förstår inte vad som kan vara så mycket bättre?
Jag spelar som sagt mp3 i min winamp INGET annat :>.
2 Guest(s)