November 29, 2001
MULLVADEN wrote:
Men däremot e jag starkt emot att Viktoria kan bli Drottning... ska ju vara en man som efterträder... ska alltid finnas en Kung så att säga...
Viktoias man kommer ju bara bli Prins...
Vad spelar det för roll.
Viktoria är ju en fan så mycket värdigare Drottning än vad Karl Philip någonsin skulle bli Kung.
Silvia vore ju också mer värdig än kungen, Viktoria och Silvia har ju i alla fall något innan för pannbenet till skillnad från männen i den där släkten.
Huvudsaken måste väl ändå vara att personen är lämplig för sin uppgift. Sen om de har kuk eller fitta mellan benen kan ju kvitta?
March 10, 2002
UndaC wrote: [quote=MULLVADEN] Men däremot e jag starkt emot att Viktoria kan bli Drottning... ska ju vara en man som efterträder... ska alltid finnas en Kung så att säga...
Viktoias man kommer ju bara bli Prins...
Vad spelar det för roll.
Viktoria är ju en fan så mycket värdigare Drottning än vad Karl Philip någonsin skulle bli Kung.
Silvia vore ju också mer värdig än kungen, Viktoria och Silvia har ju i alla fall något innan för pannbenet till skillnad från männen i den där släkten.
Huvudsaken måste väl ändå vara att personen är lämplig för sin uppgift. Sen om de har kuk eller fitta mellan benen kan ju kvitta?
I.s.f. röstar jag på Madeleine. 😀 Då blir det i.a.f. trevligt att titta på alla tråkiga tal som skall hållas.
November 29, 2001
Dehman wrote:
I.s.f. röstar jag på Madeleine. 😀 Då blir det i.a.f. trevligt att titta på alla tråkiga tal som skall hållas.
Hehe Madeleine är ju en skabbig liten tjackfjortis bara. 😉
Ungefär så långt ifrån en värdig regent som man kan komma. Tom. pundarbrudarna i min högstadieklass som förlorade oskulderna till niorna på första fyllan när vi gick i sjuan hade klarat uppgiften bättre (och sett snyggare ut till på köpet.) 😉
March 10, 2002
UndaC wrote: [quote=Dehman]
Hehe Madeleine är ju en skabbig liten tjackfjortis bara. 😉
Men vad är det du säger? :gunsfire: :burn: :bash:
😀
Det verkar som om den du gillar i kungafamiljen är Silvia. 😀
November 29, 2001
Dehman wrote:
Men vad är det du säger? :gunsfire: :burn: :bash:
😀
Det verkar som om den du gillar i kungafamiljen är Silvia. 😀
hehe kom igen du kan väl inte påstå att hon gör ett bra intryck (bortsett från utseendet då, även om jag personligen tycker hon ser rätt alldaglig och nästan lite lönnfet/"pluffsig"/tantig ut)
har inget emot viktoria heller förutom att hon känts lite "blaskig"på senare tid
May 23, 2001
Tavla och tavla, har väl Slitz affischen på Madeleine, det bör väl räknas...
För er som inte sett den, här är ett kort: http://stormaz.servebeer.com/~.....d=PICT2080
September 8, 2003
Milton wrote: Avskafa monarkin!!! Den är totalt onödig. Den representerar bara förtryck mot folket och är en kvarleva från svunnen tid. Monarikin representerar feodalism. Att ha kvar en kung i en demokrati är fullständigt idiotiskt. Att behålla monarkin är lika dåligt som om adeln skulle ha speciella privilgier fortfarande. Det enda kungen gör är att göra bort sig. Man kan ju inte precis säga att kungen är någon bra representant för Sverige...
Kungahuset är bara till för skvallertanter som är intrsserade av vilka kläder drottningen har på en middag eller vilken kille Victoria har för tillfället.
Visst, dom gör ju inte så mycket där i slottet, men tycker inte du också att monarkin är en fin symbol för sverige!?
1 Guest(s)