April 1, 2003
tjoff! sitter här o pluggar diffekvationer o funderar allmänt över livets alla mysterium.....
en sak jag funderar över:
När jag sitter o läser en tidning eller så under en bil/buss resa..så mår jag typ alltid dåligt...blir yr...får kräk känslor...
hade så när jag var liten..senn blidde det ett uppehåll på ett par år...senn har det börjat nu igen.....
nån som vet varför det e så?
(ni får juh annars gärna posta era funderingar på saker o ting här)
November 6, 2001
DiDi wrote: Så kan jag få när jag spelar vissa datorspel också...
Det får jag också, bl. a. när jag spelar Half-life och Wolfenstein 3D. Inga nya spel ger mig åksjuka. Blir även illamående om jag läser i bilen utan att se ut. Tycker det är väldigt irriterande, eftersom jag gillar att läsa i bilen :arg:
April 1, 2003
boogey wrote: Jag är mer intresserad av att veta varför vissa inte blir åksjuka överhuvudtaget...
Är själv en av de... Sitter och läser och ligger bekvämt som fan i både bil, buss, flygplan och båt...
Har aldrig någonsin blivit åksjuk...
lyllos...
jadu...alla äro olika...måste ta o fråga min biologilärare om detta..hon brukar alltid ha trevliga teorier om allt 🙂
January 23, 2002
DiDi wrote: Så kan jag få när jag spelar vissa datorspel också...
Min syrra blev åksjuk en gång när hon stod och tittade när jag körde NFS Porsche 😀
Sen brukar morsan också säga att hon inte fixar att titta på skärmen när jag spelar nåt FPS eller racingspel för hon börjar må illa direkt nästan. 😕
1 Guest(s)