Kvinna dömd för våldtäkt på man|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Kvinna dömd för våldtäkt på man
Vaniljflickan
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1231
sp_UserOfflineSmall Offline
1
November 8, 2005 - 3:37 pm
sp_Permalink sp_Print

http://www.aftonbladet.se/vss/.....13,00.html

"När pojkvännen var ute ur rummet satte hon sig på golvet framför den sovande 31-åringen, och tog hans penis i munnen under en kort stund. I tingsrätten dömdes kvinnan till fängelse i nio månader."

Oops! Det gäller att vara sams innan man somnar på kvällen om man tänkt överraska med ett extra trivsamt uppvaknande. Man kanske ska kräva underskrift på "blow jobs"?

FonzzziE
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1329
974729
November 8, 2005 - 3:47 pm
sp_Permalink sp_Print

hahaha 😛 skön artikel faktiskt!

Snorch
Member
Medlem
Forum Posts: 8881
974732
November 8, 2005 - 3:50 pm
sp_Permalink sp_Print

Så kan det gå..
Fast lite konstigt att hon får en så pass hård dom för en så liten sak, män som våldtar kvinnor får ju knappt så höga straff som detta..

Vaniljflickan
Kommer du hit ofta?
Medlem
974733
November 8, 2005 - 3:56 pm
sp_Permalink sp_Print

Ellerhur! Visst, kränkningen för en man och en kvinna är ju lika stor, men brottets karaktär känns inte så allvarligt. I förhållande till fullbordad våldtäkt - om det nu skulle va möjligt för en kvinna att genomföra. :-k

Laglorden
Member
Medlem
Forum Posts: 2243
974735
November 8, 2005 - 3:56 pm
sp_Permalink sp_Print

Vaniljflickan wrote: http://www.aftonbladet.se/vss/.....13,00.html

"När pojkvännen var ute ur rummet satte hon sig på golvet framför den sovande 31-åringen, och tog hans penis i munnen under en kort stund. I tingsrätten dömdes kvinnan till fängelse i nio månader."

Oops! Det gäller att vara sams innan man somnar på kvällen om man tänkt överraska med ett extra trivsamt uppvaknande. Man kanske ska kräva underskrift på "blow jobs"?

Ehhm? så om du sover över hemma hos en kompis och vaknar med hans tunga mellan dina ben och av att hans flickvän står och fotar dig så är det helt okej menar du?

Helix
Member
Medlem
Forum Posts: 4867
974738
November 8, 2005 - 4:01 pm
sp_Permalink sp_Print

Laglorden wrote: Ehhm? så om du sover över hemma hos en kompis och vaknar med hans tunga mellan dina ben och av att hans flickvän står och fotar dig så är det helt okej menar du?

Nu har du blandat ihop kort med fotografera tror jag 😛

Vaniljflickan
Kommer du hit ofta?
Medlem
974742
November 8, 2005 - 4:06 pm
sp_Permalink sp_Print

Laglorden wrote: [quote=Vaniljflickan]http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,726513,00.html

Ehhm? så om du sover över hemma hos en kompis och vaknar med hans tunga mellan dina ben och av att hans flickvän står och fotar dig så är det helt okej menar du?

Nej, det menar jag absolut inte. Jag generaliserade och kommenterade artikeln utifrån min personliga syn på sex, nämligen att man har det med någon som uppenbarligen är med på noterna. Jag förhastade mig kanske och utgick ifrån att alla tänker som jag, ber om ursäkt för det.

Det var ironi, fast jag borde lärt mig vid det här laget att det lätt kan misstolkas.

Garfzez
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 779
974761
November 8, 2005 - 4:26 pm
sp_Permalink sp_Print

Att vakna på det sättet .. hade jag nog inte haft något emot alls.
Men det är ju klart. Det beror helt på vem som gör det. Uppenbarligen hade killen ifråga en annan syn på saken.

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
974937
November 8, 2005 - 9:22 pm
sp_Permalink sp_Print

Hmm, morgonstund med stånd i mun...
Det finns för få av din sort..Keep up the good work..
Det känns ganska främmande att anmäla en fager quinna för dylik behandling..
wink

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
974939
November 8, 2005 - 9:26 pm
sp_Permalink sp_Print

Stryk skulle han ha!

Här får han ett BJ å så står han bara å lipar. :arg:

dreamweaver
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1220
974948
November 8, 2005 - 9:44 pm
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: Det känns ganska främmande att anmäla en fager quinna för dylik behandling..
wink

Var i artikeln står det att hon var fager? Tänk att vakna upp till:

[Image Can Not Be Found] "Was it good for you too?"

😛

hulken90
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 116
974949
November 8, 2005 - 9:48 pm
sp_Permalink sp_Print

dreamweaver wrote: [quote=ilg@dd]Det känns ganska främmande att anmäla en fager quinna för dylik behandling..
wink

😛

Jag tror att jag vet vem jag ska skylla eventuella sömnproblem ikväll på 🙄 .

[-Pale-]
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 513
974951
November 8, 2005 - 9:49 pm
sp_Permalink sp_Print

dreamweaver wrote: [quote=ilg@dd]Det känns ganska främmande att anmäla en fager quinna för dylik behandling..
wink

😛

FY FAEN!

Elias667
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1999
974953
November 8, 2005 - 9:50 pm
sp_Permalink sp_Print

Gueno wrote: Stryk skulle han ha!

Här får han ett BJ å så står han bara å lipar. :arg:

Beror ju helt på situationen, och då menar jag förstås om kvinnan i fråga var riktigt ful :)... t.ex. se bild ovan.

MoparPower
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1613
974958
November 8, 2005 - 9:55 pm
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: [quote=Vaniljflickan]http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,726513,00.html

Hmm, morgonstund med stånd i mun...
Det finns för få av din sort..Keep up the good work..
Det känns ganska främmande att anmäla en fager quinna för dylik behandling..
wink

Morgonstånd är guld i mun.

obelix
Member
Medlem
Forum Posts: 5371
974994
November 8, 2005 - 10:45 pm
sp_Permalink sp_Print

nåt jag har märkt är att det ofta är samma sorts personer som anser att pedofili och incest är ok, som tycker att killen borde tacka och ta emot, och skämmas för att han klagar.

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
975012
November 8, 2005 - 11:22 pm
sp_Permalink sp_Print

wink

😛

Ser inte bilden, men rent generellt så är sugande quinns vackra, oavsett utseende..
Skulle quinnan visa sej se grymt illa ut från den vinkeln så kan man välan blunda och må gott iaf..
😛

obelix wrote: nåt jag har märkt är att det ofta är samma sorts personer som anser att pedofili och incest är ok, som tycker att killen borde tacka och ta emot, och skämmas för att han klagar.

Baserat på vad??
Känner du många peddos, så du vet hur dom tycker och tänker?

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

dreamweaver
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1220
975017
November 8, 2005 - 11:34 pm
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: [quote=dreamweaver][Image Can Not Be Found]

Ser inte bilden, men rent generellt så är sugande quinns vackra, oavsett utseende..
Skulle quinnan visa sej se grymt illa ut från den vinkeln så kan man välan blunda och må gott iaf..
😛

Uppdaterat bildlänk. Så blunda på och njut! 😀

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
975019
November 8, 2005 - 11:39 pm
sp_Permalink sp_Print

Hmm, kanske finns undantag... :cy:

obelix
Member
Medlem
Forum Posts: 5371
975021
November 8, 2005 - 11:43 pm
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: Baserat på vad??
Känner du många peddos, så du vet hur dom tycker och tänker?

baserat på vad vissar idioter till pappskallar skriver på vissa forum bla, men även på andra sätt..

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 75
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL