obelix wrote: [quote=ilg@dd] Baserat på vad??
Känner du många peddos, så du vet hur dom tycker och tänker?
baserat på vad vissar idioter till pappskallar skriver på vissa forum bla, men även på andra sätt..
Jag antar att du anmäler misstänkta figurer du upptäcker per omgående..
Det är inga lättbortviftade brott du talar om..
Forumadministratörerna på det/de forum du snappat upp dessa figurer på lär säkerligen vilja ta del av dina iaktagelser..
Då är det inte "pappskallarna" jag har i åtanke..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 12, 2004
ilg@dd wrote: [quote=obelix][quote=ilg@dd] Baserat på vad??
baserat på vad vissar idioter till pappskallar skriver på vissa forum bla, men även på andra sätt..
Forumadministratörerna på det/de forum du snappat upp dessa figurer på lär säkerligen vilja ta del av dina iaktagelser..
dom är exakt lika lättbortviftade som detta brottet är, en våldtäkt är och förblir ett vidrigt brott, oavsett om det är en man eller kvinna som våldtas.
January 17, 2002
Snorch wrote: Så kan det gå..
Fast lite konstigt att hon får en så pass hård dom för en så liten sak
Jag läste "Fast lite konstigt hur hon fick den så pass hård..." :)R
Lite hård dom ja, isf är det näst intill våldtäkt att stoppa handen innanför byxorna på kille/tjej.
June 3, 2001
Elias667 wrote: [quote=Gueno]Stryk skulle han ha!
Här får han ett BJ å så står han bara å lipar. :arg:
Beror ju helt på situationen, och då menar jag förstås om kvinnan i fråga var riktigt ful :)... t.ex. se bild ovan.
Blunda och tänk på nånannan då bögjävel! :blink: <- lägg märke till!
May 1, 2005
dreamweaver wrote: [quote=ilg@dd]Det känns ganska främmande att anmäla en fager quinna för dylik behandling..
Var i artikeln står det att hon var fager? Tänk att vakna upp till:
[Image Can Not Be Found] "Was it good for you too?"
😛
Woooooaaaahahahahahhahahaha!!!! Fin bild 😀 FÖr övrigt ganska ball artikel.
October 28, 2004
Vaniljflickan wrote: http://www.aftonbladet.se/vss/.....13,00.html
"När pojkvännen var ute ur rummet satte hon sig på golvet framför den sovande 31-åringen, och tog hans penis i munnen under en kort stund. I tingsrätten dömdes kvinnan till fängelse i nio månader."
Oops! Det gäller att vara sams innan man somnar på kvällen om man tänkt överraska med ett extra trivsamt uppvaknande. Man kanske ska kräva underskrift på "blow jobs"?
Något jag funderat ett tag på nu är: Luktar du vanilj? 😛 😛 😛
Speldatorn! VF1000SWA, Corsair HX520W, ASUS P5K- VM, Q6600, H2O 620, 4GB Corsair, XFX HD5830
February 12, 2003
ElWeed wrote: Något jag funderat ett tag på nu är: Luktar du vanilj? 😛 😛 😛
Fanns en lärare på min förra skola... Hon såg ruskigt skabbig ut, och luktade grymt mycket vanilj. Inte för att jag vet hurdan Vaniljflickan är, men jag antar att hon inte är likadan iaf.
Varför säger jag då det här? Ja, inte fan vet jag. 😛
August 22, 2001
ElWeed wrote: [quote=Vaniljflickan]http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,726513,00.html
"När pojkvännen var ute ur rummet satte hon sig på golvet framför den sovande 31-åringen, och tog hans penis i munnen under en kort stund. I tingsrätten dömdes kvinnan till fängelse i nio månader."
Oops! Det gäller att vara sams innan man somnar på kvällen om man tänkt överraska med ett extra trivsamt uppvaknande. Man kanske ska kräva underskrift på "blow jobs"?
Något jag funderat ett tag på nu är: Luktar du vanilj? 😛 😛 😛
Jasså, det har du funderat på minsann. Djaa jag vet inte, kanske inte så ofta nu. När jag gick på högstadiet / gymnasiet hade jag en stark passion för vanilj. Jag hade parfym, duschcreme, sköljmedel, body lotion etc. med vaniljdoft. Därav namnet.
November 26, 2002
ilg@dd wrote: [quote=obelix][quote=ilg@dd] Baserat på vad??
pedofili är faktiskt per definition inget brott.
jag blir faktiskt lite skrämd av hur man tänker i sådana här frågor. det känns inte som något allvarligt brott, men om man tänker sig omvända könsförhållanden så är det en helt annan sak..
August 22, 2001
Öwall wrote:
jag blir faktiskt lite skrämd av hur man tänker i sådana här frågor. det känns inte som något allvarligt brott, men om man tänker sig omvända könsförhållanden så är det en helt annan sak..
Jag tycker absolut inte att det är skillnad för att gärningsman/offer är av andra kön än "normalt".
Det jag syftade på däremot, är just detta brottet som enligt min mening är mer ringa än t.ex. en våldtäkt. Jag tror de flesta här syftar på att brottet var ett av de mildare på skalan, men ändå fick ganska hårda konsekvenser (fängelse x antal mån). Inte att brottet är mildare för att det begås av en kvinna mot en man.
3 Guest(s)