June 20, 2002
hvonralvert wrote: lär vara rätt många som skrattar åt honom.
Hade aldrig vågat anmäla skiten ifall det bara var kvinnan som hade förgripit sig på mig men vem fan hade inte anmält dem ifall de filmar skiten?
klart man hade anmält...
man kan ju få ut rediga pengar för sånt... 😉
July 3, 2003
Dehman wrote: [quote=macrus][quote=Dehman]Men alltså om tjejen sett något sådär ut. Så hade jag inte brytt mig. 😀
Han kanske hade fru eller liknande? :bgrin:
Jag hade inte brytt mig. I.o.f.s. tänker jag aldrig gifta mig. Tänk vad tråkigt med samma kärring hela tiden. 🙄
Men... om du inte gifter dig så kan du ju inte vara otrogen! Självklart skall man gifta sig och pippa andra tjejer 🙄
February 12, 2003
Spindel wrote: [quote=Dehman][quote=macrus][quote=Dehman]Men alltså om tjejen sett något sådär ut. Så hade jag inte brytt mig. 😀
Jag hade inte brytt mig. I.o.f.s. tänker jag aldrig gifta mig. Tänk vad tråkigt med samma kärring hela tiden. 🙄
Men... om du inte gifter dig så kan du ju inte vara otrogen! Självklart skall man gifta sig och pippa andra tjejer 🙄
Wow din framtida fru kan skatta sig lycklig
March 10, 2002
Spindel wrote: [quote=Dehman][quote=macrus][quote=Dehman]Men alltså om tjejen sett något sådär ut. Så hade jag inte brytt mig. 😀
Nej nej, otrohet hatar jag!
1 Guest(s)