January 17, 2002
Nu har vi fått det bekräftat! Kvinnor ska inte köra bil!
Morsan rattade just bilen i diket utan för vårat hus på väg till jobbet!
Hon är den första som någonsin lyckats köra ner i det diket någonsin! Inte ens nån arab taxi som skjutsat hem mig från skolan har aldrig någonsin kommit i närheten av det!
Nu har hon tagit andra bilen och överlämnat allt bärgningsjobb på farsan 😉
PS: Hon är blondin :bgrin:
EDIT: Hade jag varit ett uns styggare hade jag gett er hennes mobil så ni kunde ha ringt och mobbat henne (Vilket jag kommer att göra imorrn i stora mängder)
November 18, 2003
CoLiC wrote: [quote=Snowman89]såg ni på prestanda då??
hon som vann OFTA hon kommer använda lustgasen då?
blir så sur när man ser att sånna där vinenr grejer 👿
Hummm, här läser vi igenom våra inlägg ser jag 🙄
joo ja läste. ursäkta iaf
men ja tyckte de hörde till topicen
February 10, 2003
haha, min morsa har faktiskt också lyckats köra ner i diket på kvarteret som jag inte tror någon annan varit ner i förutom kanske en traktor lr nå 😛
hon försökte göra det alla kvinnor är så "bra" på dvs: göra flera saker samtidigt, hade lagt upp min plånbok ovanför instrumentpanelen så gled den åt höger.. å dum som hon är så ska hon fånga den och vips så satt vi i snödrivan 😛
June 3, 2001
På tal om folk som inte kan köra..
Jag höll på att bli påkörd av en snubbe som backade rätt upp på gångvägen igår. :arg:
Var tvungen att hoppa undan fort som katten så han backa in i en buske istället och fick repor i lacken, rätt åt fanskapet.
Utanför polishuset dessutom! 😕
Dock var det ingen snut som körde.
June 23, 2002
Gueno wrote: På tal om folk som inte kan köra..
Jag höll på att bli påkörd av en snubbe som backade rätt upp på gångvägen igår. :arg:
Var tvungen att hoppa undan fort som katten så han backa in i en buske istället och fick repor i lacken, rätt åt fanskapet.
Utanför polishuset dessutom! 😕
Dock var det ingen snut som körde.
Har varit med om att man går på vägen tex från en affär så backar bilar rakt ut och är man håller på att bli av med benet.
3 Guest(s)