May 22, 2001
[NH wrote: Noddan][quote=BelGarath]Köpte du nudlarna i Arvika på stjärnhallen eller? 🙂
Nänä, du ser väl att det är från ICA Källan 🙂
skitbra affär faktiskt.. öppen 8-21 varenda dag, sällsynt med så bra öppettider..
Vår är öppen
8- 21 mån lörd
11-22 Söndagar... 🙂
ICA Kvantum Tranås.
Annars finns Hemköp öppet 9-22 alla dagar. Eller Pressbyrån 6-22.
June 17, 2002
Jocke aka [NH wrote: Dragon][quote=[NH]Noddan][quote=BelGarath]Köpte du nudlarna i Arvika på stjärnhallen eller? 🙂
skitbra affär faktiskt.. öppen 8-21 varenda dag, sällsynt med så bra öppettider..
Vår är öppen
8- 21 mån lörd
11-22 Söndagar... 🙂
ICA Kvantum Tranås.
Annars finns Hemköp öppet 9-22 alla dagar. Eller Pressbyrån 6-22.
Här har vi ICA Väst... Öppet 8-23 varje dag...=) UPPSALA power...=) jag tror det e från 8 kanske e från 9...
January 4, 2001
[NH wrote: Noddan][quote=BelGarath]Köpte du nudlarna i Arvika på stjärnhallen eller? 🙂
konsum i åmål stänger 23.00 varje kväll i veckan... 😉
March 20, 2001
vafan. Har inte ni statoil som har öppet 24/7 där nere? 😛
June 18, 2001
HELIX wrote: Då slipper man typ betala 😛 Det finns ju någon historia om en fattig man som får en miljondollarssedel av några svinrika skojjare.. Han får allt men han slipper betala eftersom att dom inte har växel..
Det är nog därför dom inte längre har 10.000kr sedlar..
"The £1,000,000 Bank-Note" av Mark Twain, tänker du på.
Om nu någon var intresserad. 🙂
November 4, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=chrippaz]Jag tycker det är lite oförskämt mot butiken, att betala med en tusensedel vid så låga belopp.
Fast helt klart kul 😀
Oförskämt?
Önskar att 10 000 lappar hade funnits kvar så hade jag vandrat ner till affären med en gång å köppt ett bugg...
Om du nu hade haft en tiotusensedel...
2 Guest(s)