October 25, 2003
LorD_Kvadd wrote: Hrm hur kommer det sig att inte fler kvinnor intresserar sig för datorer och överklockning?
Menar vafan, kan vi inte säga att alla killar börjar sminka sig och alla tjejer börjar leka med datorer'? 😛
som tur är finns alternativkulturen ganska utspritt i gävle, så jag är nöjd. känner många killar som sminkar sig (inkl jag ibland, svart då då sjävlklart), men att tjejer börjar med datorer tar nog ett tag till även här...
February 3, 2003
tindy_14 wrote: [quote=LorD_Kvadd]Hrm hur kommer det sig att inte fler kvinnor intresserar sig för datorer och överklockning?
Menar vafan, kan vi inte säga att alla killar börjar sminka sig och alla tjejer börjar leka med datorer'? 😛
som tur är finns alternativkulturen ganska utspritt i gävle, så jag är nöjd. känner många killar som sminkar sig (inkl jag ibland, svart då då sjävlklart), men att tjejer börjar med datorer tar nog ett tag till även här...
Mmm men inte i Flyinge...Har letat efter kajalen några gånger men vete fan var den är...Tror jag får gå och köpa...Ser bättre ut sminkad..
February 3, 2003
MrWeizel wrote: [quote=LorD_Kvadd]Menar vafan, kan vi inte säga att alla killar börjar sminka sig och alla tjejer börjar leka med datorer'? 😛
Bra för dig, du hade ju inte behövt ändra din livsstil iaf 😉
Hrm...Nee iofs.. 😛 Men vadå då? Gör väl inget 😛 haha lite smink hit och dit? 😛 Ska nog börja köra med det i skolan med... 😛 om folk bara slutade hotade med att slå ner mig då 😛
2 Guest(s)