January 28, 2003
måste inte, men den kommer hålla MYCKET längre om du gör det...
som sagt innehåller baileys grädde och andra mer temperaturkänsliga saker, smaken försämras också mycket snabbare om du inte kyler den..
sen om man verkligen ska dricka sån TANT-OBOY vet jag inte :bgrin:
February 1, 2002
hahah.. tant-oboy :D.... njo men de är gott o ha i en del drinkar, tycker både jag o dambesöken 🙂
Jag tänkte eftersom de inte har den kyld på systemet så... men får väl göra kyl av halva delen av barskåpet då, eller så suger jag upp hela så slipper man det problemet 😀
May 9, 2001
Starscream wrote: hahah.. tant-oboy :D.... njo men de är gott o ha i en del drinkar, tycker både jag o dambesöken 🙂
Jag tänkte eftersom de inte har den kyld på systemet så... men får väl göra kyl av halva delen av barskåpet då, eller så suger jag upp hela så slipper man det problemet 😀
Det finns ju inga öppnade flaskor i hyllorna på bolaget heller.
October 11, 2002
February 1, 2002
kakmonstret wrote: fattar inte hur man kan förstöra så god kärringdricka med att lägga mjölk i skiten!? konsistencen, smaken alcolholen, allt e ju SUPER! brukar dricka direkt från flaskan.
ja, jag e en kärring 🙂 men ja dricker öl åxå 🙂
En till som vågar erkänna att det är gott 😀
April 1, 2003
Gueno wrote: Lägg mäskt till -> 🙄 <-
mmm...men ändå..."alla" har juh den uppfattningen...
bara för att jag inte dricker eller gillar öl så är jag ingen man enligt mina vänner..och kärring för att jag gillar cider, drinkar, likörer osv... varför e det så? bara för att vikingarna drack mjöd? aja..vi e inte vikingar längre... 🙄
2 Guest(s)