December 17, 2005
Hej hade tänkt lägga ett kylskåp i mitt förråd.
Förrådet är ca 1.5m bred och 1m hög. En sån här skulle då in dit
http://www.expert.se/product/p.....ier=129211
Är det något som skulle fungera eller blir det för varmt eller något!? :cy:
Så länge det finns ventilation i utrymmet bör det inte vara några problem.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 16, 2003
yazaka wrote: Fast det älr väl inte vara så svårt att såga ett hål i toppen och botten?
Såga ett hål, var? och varför?
Bjornstrom:
Finns det ingen som helst ventilation, inte ens ett ventil-hål?
Hur stort är förrådet? är det i huset eller är det ett fristående? Isolerat? Pics? :bgrin:
Annars är det svårt att avgöra...
December 17, 2005
Bogus wrote: [quote=yazaka]Fast det älr väl inte vara så svårt att såga ett hål i toppen och botten?
Bjornstrom:
Hur stort är förrådet? är det i huset eller är det ett fristående? Isolerat? Pics? :bgrin:
Jag orkar inte börja ladda min kamera ;(
men det är ett litet förråd inomhus. Det är en dörr in dit. Så visst jag kan ju lämna dörren på glänt men det känns ju jobbigt.. Men i övrigt finns det ingen ventilation om jag skulle stänga dörren..
October 10, 2004
Bogus wrote: [quote=yazaka]Fast det älr väl inte vara så svårt att såga ett hål i toppen och botten?
Bjornstrom:
när han sa föråd trodde jag han menade typ ett skåp eller liknande.
Hm, den är 0.85 meter hög, borde inte vara några problem då ditt förråd är 1,5 m2. Som jag sa tidigare så har jag sett minibarer som klarar sig i små trånga skåp. och i ditt förråd som dock inte är så stor men ändå ca 1/4 av uttrymet.
October 16, 2003
Bjornstrom wrote: men det är ett litet förråd inomhus. Det är en dörr in dit. Så visst jag kan ju lämna dörren på glänt men det känns ju jobbigt.. Men i övrigt finns det ingen ventilation om jag skulle stänga dörren..
En garderob då altså?
Du skulle ju kunna sätta en fläkt i dörren eller nåt....
December 17, 2005
Bogus wrote: [quote=Bjornstrom]men det är ett litet förråd inomhus. Det är en dörr in dit. Så visst jag kan ju lämna dörren på glänt men det känns ju jobbigt.. Men i övrigt finns det ingen ventilation om jag skulle stänga dörren..
En garderob då altså?
Du skulle ju kunna sätta en fläkt i dörren eller nåt....
Ja en garderob kanske är ett bättre ordval...
2 Guest(s)