February 9, 2004
heimdal wrote: du kan ju först å främst inreda motorutrymmet med lite vassare prylar... så du inte bara får en dekaltrimmad kebabcontainer.. utan har nått som kör ifrån en civic ´83a...
för de lär du inte göra med en 316
Du blir tilldelad ännu än WORD bemärkelse.
[Image Can Not Be Found]
September 13, 2002
p4zz wrote: [quote=heimdal]du kan ju först å främst inreda motorutrymmet med lite vassare prylar... så du inte bara får en dekaltrimmad kebabcontainer.. utan har nått som kör ifrån en civic ´83a...
[Image Can Not Be Found]
damn.. im on a roll today..
jag älskar denna sandlådan
March 11, 2003
heimdal wrote: [quote=p4zz][quote=heimdal]du kan ju först å främst inreda motorutrymmet med lite vassare prylar... så du inte bara får en dekaltrimmad kebabcontainer.. utan har nått som kör ifrån en civic ´83a...
[Image Can Not Be Found]
Fast lugnar du inte ner dig ett par hekton, så blir det betydligt mindre rullande.....;)
September 13, 2002
denstore wrote: [quote=heimdal][quote=p4zz][quote=heimdal]du kan ju först å främst inreda motorutrymmet med lite vassare prylar... så du inte bara får en dekaltrimmad kebabcontainer.. utan har nått som kör ifrån en civic ´83a...
[Image Can Not Be Found]
Fast lugnar du inte ner dig ett par hekton, så blir det betydligt mindre rullande.....;)
låt mig gissa.. du tycker att min diskussion om miljöpartister börjar gå lite åt fel håll?
jaja.. jag ska lugna ner mig, men när ja ser gröna argument så ser jag rött...
men ang bilen.. jag (personligen) ser det som ganska dålig prioritering när folk prioriterar motorn sist..
för om man sminkar en 316 å se ut som en M# så kommer man väl uppfattas som lite feg om man har nått som ska se ut att gå fort, men inte rejsar eller använder alla hästarna..
de bästa e ju bilar som e nästan standard utseendemässigt, men som går som en inoljad bäver på amfetamin å elchoker
March 11, 2003
heimdal wrote:
låt mig gissa.. du tycker att min diskussion om miljöpartister börjar gå lite åt fel håll?jaja.. jag ska lugna ner mig, men när ja ser gröna argument så ser jag rött...
men ang bilen.. jag (personligen) ser det som ganska dålig prioritering när folk prioriterar motorn sist..
för om man sminkar en 316 å se ut som en M# så kommer man väl uppfattas som lite feg om man har nått som ska se ut att gå fort, men inte rejsar eller använder alla hästarna..de bästa e ju bilar som e nästan standard utseendemässigt, men som går som en inoljad bäver på amfetamin å elchoker
Allvarligt talat så vet jag inte vad den här diskussionen har med miljöpartister att göra?
Men, däremot börjar dina antydningar om trådskaparens bil gränsa till påhopp. Lugna ner snacket.
June 17, 2004
heimdal wrote: du kan ju först å främst inreda motorutrymmet med lite vassare prylar... så du inte bara får en dekaltrimmad kebabcontainer.. utan har nått som kör ifrån en civic ´83a...
Näe, det kommer jag nog inte göra.
Jag köpte en 316 för att den är billig i drift och att äga, perfekt första bil.
Varför ha en större motor än vad man behöver i trafiken(i sverige) ?
Tycker den är snygg(tycker jag) och den toppar ca175km/h vilket är tillräckligt för mig.
Det vad jag har hittat till bilen just nu är ett par snyggare baksäten från en 325a och bakljus, ska se vad killen ska ha för dom bara.
Kanske blir ögonlock också.
Såhär ser min bil ut just nu:
http://upl.silentwhisper.net/u.....000239.JPG
http://upl.silentwhisper.net/u.....000242.JPG
Några förslag om vad man kan göra annat?
1 Guest(s)