March 14, 2004
Nyss hemkommen från Hemavan efter 4 soliga och vindstilla dagar där. Tyvärr så var kameran keff så det blev inga bra alpina bilder, så nu vill jag se era! Fick bara en som enns går att visa:
JA jag vet att jag ser jävligt tam ut men det blev inga bättre bilder än så där.
http://194.165.231.32/hemma//s.....alpint.jpg
March 14, 2004
Iskall wrote: mmm, nu blev jag ändå mer sugen på att komma iväg upp till Åre och rejsa i pisterna... Tack för det! :bgrin:
Uj, uj så fint väder det verkar ha varit där uppe. Helt klarblå himmel och solsken. 🙂
Såg aldrig ett måln. 7minus, vindstilla och stekande sol. Ingen is i backarna samt inga liftköer, mer kan man inte begära!
March 14, 2004
Joni^ wrote: skinner det ser ut som om du ska bryta benen när du landar... lite stelt lixom 😉
Säger ju att det inte ser så jävla bra ut! Bilden blev bra förutom att jag ser jävligt stel och rädd ut :cy: Jag kan hoppa bättre ska bara fixa en bättre digitalkamera som kan få med det också!
July 29, 2003
MrWeizel wrote: Kavalkad!
Bild som är tagen i motljus, blev väl hyffsad ändå.
Och till sist lite puderåkning i Trysil, första gången under de 13 år jag varit där! 😎 *film*
d där e ju inte va jag kallar puder precis.. 😛 sen
fy på er som åker skidor.! Snowboard ska d va!
July 13, 2002
MrWeizel wrote: Kavalkad!
Och till sist lite puderåkning i Trysil, första gången under de 13 år jag varit där! 😎 *film*
Ser att du kör på Ross B2 (alt b3...). Körde på nästa års b3or nu när jag var i Åre under påsken, var riiiktigt grymma faktiskt, de ska med nu till Chamonix under påsk också 🙂 (brorsan jobbar på skidbutik så han drar alltid med sig en massa olika lagg).
Har grymt mkt skidbilder... får ladda upp nån sen.
September 12, 2001
Elias667 wrote: [quote=MrWeizel]Kavalkad!
Ser att du kör på Ross B2 (alt b3...). Körde på nästa års b3or nu när jag var i Åre under påsken, var riiiktigt grymma faktiskt, de ska med nu till Chamonix under påsk också 🙂 (brorsan jobbar på skidbutik så han drar alltid med sig en massa olika lagg).
Har grymt mkt skidbilder... får ladda upp nån sen.
Ross B2 är riktiga kalaslagg att åka på.
Mycket bra skidor för all slags åkning.
January 28, 2003
*Trumvirvel* Det var B1or 😛
B2orna var slut när vi skulle hyra, och det kostade 100kr att byta. Trivs rätt bra med B1orna dessutom, andra året jag åker på dem. Dessutom, så behöver man inte skidor som är gjorda för annat än pist i Trysil. Allting utanför själva pisterna är vindpinad is, skit att åka på. 😕
March 14, 2004
MrWeizel wrote: *Trumvirvel* Det var B1or 😛
B2orna var slut när vi skulle hyra, och det kostade 100kr att byta. Trivs rätt bra med B1orna dessutom, andra året jag åker på dem. Dessutom, så behöver man inte skidor som är gjorda för annat än pist i Trysil. Allting utanför själva pisterna är vindpinad is, skit att åka på. 😕
Man ska ha Völkl P60! Äger tyvärr inte ett par men efter en dag på dom så hade jag svårt att skiljas från dom.
April 14, 2002
Börjar lite lätt med denna: http://comra.info/~marcan/P2280057.JPG
July 3, 2003
skinner wrote: [quote=MrWeizel]*Trumvirvel* Det var B1or 😛
Man ska ha Völkl P60! Äger tyvärr inte ett par men efter en dag på dom så hade jag svårt att skiljas från dom.
Jag ska hyra ett par Völkl P60 SC Racing vid Årebesöket har jag tänkt. De ska vara riktigt gudomligt bra sägs det... 🙂
Vilka var det du testade?
March 14, 2004
Iskall wrote: [quote=skinner][quote=MrWeizel]*Trumvirvel* Det var B1or 😛
Jag ska hyra ett par Völkl P60 SC Racing vid Årebesöket har jag tänkt. De ska vara riktigt gudomligt bra sägs det... 🙂
Vilka var det du testade?
Den svarta modellen, Slalom carver. Jo dom vart helt gudomliga.
Tyskarna kan även tillverka skidor!
Kollar blocket förgäves varje dag i hopp om att någon idiot ska sälja dom för kanske halva priset. Var inte så hipp att hosta upp 9500kr för ett par skidor.
2 Guest(s)