September 12, 2001
whak wrote: Amen tjena, det här är inte rättvist för fem öre. 🙁
Det finns en bra lösning på detta.
Hoppa över kreatin helt och hållet för det är sällan speciellt verkningfullt för en som just bestämt sig att börja träna. (det är slöseri med pengar just nu i ditt läge även om vissa "träningsgurus" gärna vill göra gällande att det är nödvändigt för dig vilket det inte är just nu)
Se till att följa råden vad gäller kosten först och främst så kan du sippa kaffe i lagom dos fortfarande.
December 28, 2004
Frukost – 06.00-09.00
Mål1: Fil / Havre / Linfrön / Proteindrink / Banan / Ägg.
Mål2: Mackor med jordnötsmör och mjölk.
Fika – 10.00 – 11.00
Mål3: Potatis / Ris / Kött / Fisk / Mycket sallad.
Lunch 11.00-12.00
Mål4: Mackor med jordnötsmör och mjölk.
Efter träning:
Mål5: Proteindrink.
Mål6: Potatis / Ris / Kött / Fisk / Mycket sallad.
Kvällsmat: 20.00-22.00
Mål7: Potatis / Ris / Kött / Fisk / Mycket sallad.
Mål8: Kesella / Jordnötter / Russin / Yoggi med linfrön / Fil med havre / Proteindrink
November 29, 2003
Colle jag har hittat en rätt så fin balans redan. 🙂
Men tack endå.
Men när jag kört med kreatinet i 8-10 veckor så ska man göra ett uppehåll i 4 veckor. Efter de 4 veckorna ska man börja med kreatinet 4ggr om dagen eller ska man köra 1gång om dagen som innan man gjorde uppehållet?
November 22, 2001
whak wrote: Colle jag har hittat en rätt så fin balans redan. 🙂
Men tack endå.Men när jag kört med kreatinet i 8-10 veckor så ska man göra ett uppehåll i 4 veckor. Efter de 4 veckorna ska man börja med kreatinet 4ggr om dagen eller ska man köra 1gång om dagen som innan man gjorde uppehållet?
4ggr om dagen.
Du gör uppehållet för att kroppen inte ska vänja sig vid tillskottet, när du sen startar är det som att börja från början igen.
2 Guest(s)