December 31, 2001
Kan inte förstå hur du tränar om du inte har lyckats öka ett enda KG sen du var 16 år.
Du kanske skulle ta och gå igenom din träning i stället för ditt sätt att äta ?
Kör man varierande träning och tränar hela kroppen så är det svårt att inte gå upp i vikt.
Det spelar ingen somhelst roll vad du äter när du bygger, ät pizza,mcdonalds eller ja vadsomghelst duger suveränt. Tänk inte på vad du äter utan hur ofta du äter.
Varannan timma kan du stoppa i dig något som några mackor eller något annat som mättar dig.
Att börja med kreatin såhär "tidigt" är rent slöseri då du kommer att gå upp i vikt tack vare allt det vatten du binder i kroppen och detta går du ner när du slutar med ditt intag.
Skit i allt vad preparat heter och kom igång med träningen och kosten i stället, tränar du på rätt sätt och äter ofta och mycket ( så du aldrig känner hunger eller sug efter något) Så kommer du öka vikt och muskler.
När du kommit in i det så går det att komplitera det hela med kostillskott men jag ser ingen anledning att du skulle behöva det nu, antar att du inte kör tillräckligt hårt och ofta för behöva det än.
Du behöver inte lyssna på något det jag skrivit ovanstående men jag har hållt på med detta en längre tid (4år) sen jag var 16 år då jag vägde 51kg. Såg nog anorektisk ut skulle jag tro. Nu väger jag 74.5kg och är 20 år och jag får verkligen kämpa för att gå upp i vikt. Ett litet tips är benen, där har du många många kg att hämta.
Lycka till med träningen och ät nu ofta och mycket, dra någon pizza i veckan med polarna 😀
2 Guest(s)