November 4, 2001
Det står väll i reglerna att man inte ska göra personangrepp?
Och dessutom ifall du tycker att peter@20GHz är en dålig moderator ska du ta det i feedback. Men du verkar bara intresserad av att djävlas?
April 10, 2001
Flame wrote: Peter, du är en relativt ny moderator här va? Det märks faktiskt.
Well.. inte gammal,, men ej heller ny. Har du problem med hur jag sköter mitt åtagande som moderator så får du jättegärna ta det med mig personligen på icq. eller raportera mig till forumsadmin.
Jag är inte här för att göra ditt liv tråkigare, utan jag är här för att hjälpa till med att ha ett forum som fungerar, utan personangrepp osv.
May 6, 2001
Eh, nu har ni nog vaknat på fel sida igen, är dett ett personligt påhopp om man tycker att nån moderator är ny? Fan har ni aldrig lärt er kunden har alltid rätt och nästan samma sak här. Har ni blivit läkare som kan säga vad alla säger fel och tycker? Isf när gjorde ni den utbildningen?
September 12, 2001
Flame wrote: Eh, nu har ni nog vaknat på fel sida igen, är dett ett personligt påhopp om man tycker att nån moderator är ny? Fan har ni aldrig lärt er kunden har alltid rätt och nästan samma sak här. Har ni blivit läkare som kan säga vad alla säger fel och tycker? Isf när gjorde ni den utbildningen?
Det är inte det vi har reagerat på.
Om du tittar noga efter i denna tråd så ser du att peter@20ghz har redigerat ett inlägg du har skrivit som var rätt opassande.
Att han redigerade det var helt i sin ordning då det ett påhopp.
November 4, 2001
Flame wrote: Eh, nu har ni nog vaknat på fel sida igen, är dett ett Fan har ni aldrig lärt er kunden har alltid rätt och nästan samma sak här.
Jag tyckte jag hörde en rätt schyst grej nämnas här någon gång.
"Forumet är inte din rättighet, se det mer som en förmån. Så länge du inte betalar för att komma in hit kan du inte kräva någonting och passar det inte så behöver du inte återvända."
Jag tror att dom som driver NH blir glada ifall dom får tips om hur dom ska göra saker bättre, så ifall du har något att komma med skriv det i "feedback".
2 Guest(s)