April 4, 2003
April 4, 2003
September 18, 2002
Hauk wrote: [quote=DiDi][quote=Hauk]Umm
som "leka krig" då eller ?
Jo det brukar jag göra med mig själv...
Inte jag.
Kommer ihåg i yngre dar då man samlade små gäng på 20 pers vardera och sedan sköt med knallpulver pistoler på varann, väldigt givande.
JAHA! Tack så JÄVLA mycket för det! Nu måste jag upp på vinden och leta upp mina pistoler bara för det :cy:
Nu jävlar ska jag ut i skogen och skjuta!
April 4, 2003
October 28, 2002
The Cadet wrote: [quote=Hauk][quote=DiDi][quote=Hauk]Umm
som "leka krig" då eller ?
Jo det brukar jag göra med mig själv...
Inte jag.
Kommer ihåg i yngre dar då man samlade små gäng på 20 pers vardera och sedan sköt med knallpulver pistoler på varann, väldigt givande.
JAHA! Tack så JÄVLA mycket för det! Nu måste jag upp på vinden och leta upp mina pistoler bara för det :cy:
Nu j**lar ska jag ut i skogen och skjuta!
Vassego
tror jag vet vad det handlar om nu..
Drakar & Demoner IRL ? korrekt ?
June 28, 2001
macrus wrote: [quote=Hauk]Vad är detta för suspekt aktivitet... ?
Jo det kan man undra. 🙄
Men tror det är folk som är ute i skogen utklädda till troll typ och slåss med skumgummivapen? Har för mig det iaf. :bgrin:
ehe he he
seriöst alltså, springa runt och leka teater i skogen efter 12års ålder :wide:
det kan man lungt sagt kalla suspekt aktivitet
June 23, 2002
Mind wrote: [quote=macrus][quote=Hauk]Vad är detta för suspekt aktivitet... ?
Jo det kan man undra. 🙄
Men tror det är folk som är ute i skogen utklädda till troll typ och slåss med skumgummivapen? Har för mig det iaf. :bgrin:
ehe he he
Vem vet han kanske inte är över 12år. 😀 [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found]
April 4, 2003
Mind wrote: [quote=macrus][quote=Hauk]Vad är detta för suspekt aktivitet... ?
Jo det kan man undra. 🙄
ehe he he
nu tycker jag inte att ni ska vara mer elaka än nödvändigt och man behöver faktiskt inte vara i skogen
January 23, 2002
the_proffs wrote: [quote=Mind][quote=macrus][quote=Hauk]Vad är detta för suspekt aktivitet... ?
Jo det kan man undra. 🙄
ehe he he
nu tycker jag inte att ni ska vara mer elaka än nödvändigt och man behöver faktiskt inte vara i skogen
Bättre å springa runt mitt i stan utklädda till troll och leka teater med skumgummivapen då? 😛 :bgrin:
1 Guest(s)