September 27, 2005
Ram-minne? 😉 Lika bra att säga det innan någon annan gör det
Nä men om man skall vara lite seriös så brukar väll alltid vin funka. Nu vet ju jag inte ålder på tjejen i fråga men är man inte så van vindrickare brukar vitt vara mer uppskattat. Du kan ju alltid gå in i någon bosättningsaffär och kolla om du hittar något roligt 🙂 Finns hur mycket som helst som kan passa bara man letar lite 😉
A ja, det var något försök till tips i alla fall. Lite svårt när man inte känner tjejen i fråga och inte vet vilken typ av person/fest hon är/skall ha.
Lycka till! 😉
November 4, 2001
En present är alltid uppskattat! Vin som folk säger fungerar bra men jag hade nog varit lite försiktig...
Här kommer några exempel:
*Om det är bara en stor fest men mycket folk som bara ska "parta" (ni kanske tom ska vidare) så blir det lite overkill med vin och det kanske blir lite konstigt. Här fungerar en klassisk plojgrej utmärk! Dvs något roligt som ni kan garva åt.
*Om det är en fest där det skall käkas osv så är vin eller en flaska "rolig" sprit ett måste.
*Om det är en Inflyttningsfest så behöver du iaf en blomma, komplettera gärna med vin/sprit.
*Vid födelsedagskalas eller liknande så kan du också köra på plojgrejen samt något lite stiligare (som gärna går ihop med personens intressen).
July 18, 2003
Vin är alltid bra!
Om du kommer dit och det är chill stämmning så är det en fin gest,
Men...
Om det är lite livat och det känns fel att komma med present så ge henne en flaska vin men drick upp den själv under kvällen 🙂
hmm.. Det lät knas, men var lite rolig å lägg fram det på ett bra sätt så den blir uppdrucken av er två, i alla fall av dig själv å någon annan :=)
November 21, 2005
ojdå wrote: Ram-minne? 😉 Lika bra att säga det innan någon annan gör det
👿
Min replik ju..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 24, 2002
Johan- wrote: Asåå en blomma funkar alltid. Kör en stor sån där ros och be om något papper att ha den i. Spelar ingen roll o mdet är inflyttning eller inte. Det funkar ju alltid som "tack för att du böd in mig" sak typ.
Men det kan också misstolkas, om det är en söt tjej som han vill... fast det är kanske bra. det är en såkallad oskyldig misstolkning. dvs, om hon vill tolkar hon det som att han vill. Men om hon är ointresserad.. kan han bara låtsas som om det är en standard grej han kommer med varje fest..
February 17, 2004
ojdå wrote: Ram-minne? 😉 Lika bra att säga det innan någon annan gör det
Det blev 2GB RAM-minne som jag gav bort. Det uppskattades väldigt då jag fick en kram av henne. Sen skickade hon några Sms där hon tackade för den fina presenten och en trevlig kväll.
Så tack för tipset!
För er alla som vill imponera på en tjej ge bort elektronikprylar, det älskar dom.
December 21, 2005
February 12, 2003
Dani wrote: [quote=ojdå]Ram-minne? 😉 Lika bra att säga det innan någon annan gör det
Det blev 2GB RAM-minne som jag gav bort. Det uppskattades väldigt då jag fick en kram av henne. Sen skickade hon några Sms där hon tackade för den fina presenten och en trevlig kväll.
Så tack för tipset!
För er alla som vill imponera på en tjej ge bort elektronikprylar, det älskar dom.
Du måste skoja?
December 21, 2005
February 17, 2004
Gebba wrote: klart han skojar,vem faen är så j**la dum så man ger bort 2gig ram! ?
Lämnade en flaska rött vin för 120kr. Ingen billig skit alltså. Då fick jag en kram, en väldigt trevlig kväll, några Sms dagen efter, så det var det värt. Ska bjuda ut henne på en fika hade jag tänkt.
2 Guest(s)