September 27, 2005
[-Pale- wrote: ][quote=ilg@dd][quote=ojdå]Ram-minne? 😉 Lika bra att säga det innan någon annan gör det
👿
Min replik ju..
Jag står bakom dig där.
Den är din!
Ok en rättelse, Lika bra att säga det innan ilg@add gör det.
Bättre? 😉
March 10, 2002
Dani wrote: [quote=Gebba]klart han skojar,vem faen är så j**la dum så man ger bort 2gig ram! ?
Lämnade en flaska rött vin för 120kr. Ingen billig skit alltså. Då fick jag en kram, en väldigt trevlig kväll, några Sms dagen efter, så det var det värt. Ska bjuda ut henne på en fika hade jag tänkt.
120kr är väl ganska billigt för en vinare? I.a.f. ge gåvor på privatfest? Aldrig gjort eller sett för den delen. Visst om det är något man firar, men bara sådär random? 😮
May 25, 2007
Dehman wrote: [quote=Dani][quote=Gebba]klart han skojar,vem faen är så j**la dum så man ger bort 2gig ram! ?
Lämnade en flaska rött vin för 120kr. Ingen billig skit alltså. Då fick jag en kram, en väldigt trevlig kväll, några Sms dagen efter, så det var det värt. Ska bjuda ut henne på en fika hade jag tänkt.
120kr är väl ganska billigt för en vinare? I.a.f. ge gåvor på privatfest? Aldrig gjort eller sett för den delen. Visst om det är något man firar, men bara sådär random? 😮
Gissar på att jag är yngre än TS men de privatfester jag vart på har inte gåvor vart mer prioriterade än "där får du en öl för jag fick komma". Om det är rätt mycket folk och man skall ut sen känns gåvor överflödigt.
3 Guest(s)