July 27, 2002
Ctrl wrote: Tja. Dom har slavat hela livet med att föda upp mig så klart jag hjälper dom om dom behöver.
Om min morsa skulle gett fan i att låna dom eller säga att jag inte får dom på ett tag, så visst. Men hon säger hela tiden att jag ska få dom, och sen lånar hon mer och säger att jag ska få, men jag får inte ens tillbaka de gamla stålarna. Hennes ekonomi är väl rätt kass nu, bilen pajjade och sen har hundfan problem med hjärtat, och veterinären är dyrare än en privatläkare.
July 26, 2004
Callister wrote: Brukar låna morsan ibland, blir så j**la sur när jag inte får tillbaka dom. Nu har det skutits upp flera månader. Så nu ska jag ha 7000 kr när skattepengarna kommer, om hon inte får tillräckligt i skattepengar.. då... :banghead:
Hoppas inerligt att det var den summan du lånade ifrån början.
July 27, 2002
dpinto wrote: [quote=Callister]Brukar låna morsan ibland, blir så j**la sur när jag inte får tillbaka dom. Nu har det skutits upp flera månader. Så nu ska jag ha 7000 kr när skattepengarna kommer, om hon inte får tillräckligt i skattepengar.. då... :banghead:
Definiera? Jag har inte lånat något 😕
August 20, 2001
Callister wrote: [quote=dpinto][quote=Callister]Brukar låna morsan ibland, blir så j**la sur när jag inte får tillbaka dom. Nu har det skutits upp flera månader. Så nu ska jag ha 7000 kr när skattepengarna kommer, om hon inte får tillräckligt i skattepengar.. då... :banghead:
Definiera? Jag har inte lånat något 😕
Han menar nog lånade ut...
3 Guest(s)