February 12, 2002
Jekyll 3000, kul att just du svara.. Den där Porschen är väl till att börja med en av de bästa på alla plan, enormt bra viktfördelning när motorn fram, växellåda bak. Dessutom ligger de på en 310hk+ me 500nm och vägandes 1400-1500 kg känns de ganska bra.. Därför blir ja lite tjurig på dig när du säger att de inte är en riktigt porsche. :arg: ("Övertalningsfilm", HÄR 😉 (11mb)) Å, ne tyvärr så har ja inte en sån där, ja har ju en fattigmans porsche, en 924s me 944 motor.. Fast ja har som börjat fundera lite granna på att byta upp mig mot en sån där 928a. 🙂 Däremot tycker ja de är lite småkul att ni vet va ja har för bil, nästan iaf. Hoppas ju iaf ni röstade efter vilken ni tyckte var snyggast (Vilket de här ju handlade om å inte prestanda eller liknande) å inte bara för att reta mig. 😉
Angående ferrarin, tycker den där 456an har lite liknande formspråk som den där "tvålporschen".. 😛 Tycker även att ferrarin är väldigt snygg.
Edit: (924an, nedrekanten som är svart syns knappt, glänser lite där i mitten under bilen. Den går hela vägen runt. )
[Image Can Not Be Found]
April 18, 2003
924:an är snyggare än 928:an på första bilden, inte lika mystiskt rund överallt. Förstod att du ville ha fram att Ferrarin skulle likna 928:an men i mina ögon är det inte mkt som är likt mellan dom, det blir mer harmoniskt när bakänden är utdragen bla. Men smaken är ju som baken så.
Hade bestämt för mej att du hade en sån Porsche det var därför jag skrev att det inte var en riktig sån 😉
Nä jag är lite traditionell vad det gäller Porsche, bara 911 som gäller, synd att man inte har ekonomin att äga en bara...
Volvon, helt klart..
240 är en skitbra bil.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 12, 2002
Jekyll 3000, aja.. Kan iaf leva länga på att du sa att 924an var snyggare än 928an på första bilden, de gjorde min dag bättre.. 😀 Trotts att ja själv egentligen inte typ håller med..
Däremot mer traditionell, lite sur på sånt snack när de här bilarna inte är direkt nya heller då modellen funnits i typ 20 år utan att behöva förrändras mycket för att hänga med.. (924an som är grundmodellen har 30 år på nacken nu men den är ju sluttillverkade för ett tag sen men likheterna är ändå många) Å 928an är som sagt inte nått som helst avkall på kvalité då den kostade dryga miljonen från början när den var ny.
Men de var ett bra å ärligt svar så som sagt, smaken är ju som baken.. 🙂 Om men vill ha den utdragen eller icke kan ju då vara en av de stora frågorna. 😉
February 12, 2002
Gueno, men inredningen sprollar väl just nu? Förstår väl att ja bara var ute efter hur snygga de är utifrån? 🙂
För övrigt, äre nå fel på porschens inredning? Finns inga snyggare eller skönare stolar än skinnporschestolar.. Skulle lätt kunna ha en som som fotölj inne framför tv'n. 😀
Eller ska jag bara ta det som att golfar har kass inrednig? I sånna fall är ja med dig.. 🙂
jonte_power wrote: Porshen damn it!
Visst.. lycka är att vara bakom flötet... men hur dum får man va om man väljer folkan?
Folka som folka..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)