June 28, 2001
fan harijävlar alltså , idag, eller nej, igår så var det Första gången i mitt liv jag åt en Langos ! och satanesperkeles vad god den var !
det var en bara GE MIG NUUUUU reaktion när jag smakade på den.
senast något sådant här inträffa mig var första gången jag åt en kebab pizza.
jag förstår inte hur detta kan ha undgått mig så länge, hadde jag bara varit rikare hadde jag ätit sönder mig på sånthär och varit fet som persson och lekt rövare .
jag är förbluffad över hur go den var alltså, visserligen smakade Cheesburgaren 5 timmar senare rätt bra men Langos var nått Enormt gott.
Wow säjer jag bara, WOW !
February 12, 2003
February 21, 2003
Nä billigt å käka är det absolut inte på kalaset. Men skôj ä're! 😀
Men vad är det för idioter som kastar grejer på de som uppträder på Bananpiren? Kom nyss hem från kalaset och jag kollade på The Sounds spelning, och sångerskan Maja eller vad hon heter fick en sandal kastad på sig. Har folk börjat snappa upp detta som en trend bara för att Mando Diao blivit utsatta? Blev lite OT nu men jag får väl testa langos imorrn då 🙂
November 16, 2002
första gången jag käka langos var på vattenfestivalen i sthlm för ett antal år sen och jag håller med om att det är såååååååååååå jääääkla gott
det är typ en friterad deg som man har lök,rom,räkor och lite allt möjligt på det varierar balnd dom olika menyer och stånd synd bara att det inte fins langoserior lite här o var i sverige, käka det sist under arvikafestivalen
hitta ett recept efter 20 sekunders googlande Langos
February 21, 2003
Mind wrote: ahahah, suger man så får man en sandal i nyllet.
ska in o kolla på hammerfall lite i brist på annat imorn, har tröttnat på powermetal så jag hoppas det händer nått skoj.
sen kommer SATOR på tisdag !!!!!
Hammerfalls spelning är inställd p g a att gitarristen Oscar brutit armen i en MC-olycka nyss. Sator? Skit samma. Det är ju Mando Diao på onsdag!!! 😀
December 2, 2001
Ogrebeast wrote: [quote=Mind]ahahah, suger man så får man en sandal i nyllet.
ska in o kolla på hammerfall lite i brist på annat imorn, har tröttnat på powermetal så jag hoppas det händer nått skoj.
sen kommer SATOR på tisdag !!!!!
Hammerfalls spelning är inställd p g a att gitarristen Oscar brutit armen i en MC-olycka nyss. Sator? Skit samma. Det är ju Mando Diao på onsdag!!! 😀
Mando Diao e ju inget att se.... kanske borde nämnas att jag känner 2 st av dom som spelar 🙂
1 Guest(s)